maandag 7 oktober 2013

Merry Christmas

Ik ben blij dat ik afgelopen zaterdag naar de Crazy Cards Day ben gegaan, want ik ben weer helemaal in de "scrap mood" :-)

I'm glad I joined the Crazy Cards Day last Saturday, because I'm totally in the scrap mood again :-).
This card enters the challenges:

Freshly Made Sketches: sketch
Christmas Stampin' All Year Long: circles

Groetjes, Sandra

6 opmerkingen:

Unknown zei

Hele stijlvolle CAS kaart, goed gelukt San! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

Linda Callahan zei

So pretty in shades of blues! The circles worked perfectly! Thanks for joining us at FMS!

Els zei

Deze is ook leuk en had hem bijna over het hoofd gezien.
Groetjes, Els

Anneke. zei

Hele leuke kaart, Sandra. Leuk dat je weer in de scrapmood bent ;). Je kunt soms een dipje hebben, hé.
Groetejs Anneke.

Renate zei

Je inspiratie is goed terug te zien. Prachtige kaart!

-xies- Renate.

Heather zei

This is very pretty! Love the combination of papers you used. And the snowflake circles are beautiful. Thanks for playing with CSAYL.