dinsdag 30 augustus 2011

HB2U

En voor deze kaart heb ik de sketch van Challenges For You gebruikt.

Ik heb de afgelopen dagen heerlijk kunnen scrappen. En ik probeer straks nog om een kado-envelop te maken, maar dat zal dan voorlopig ook het laatste scrappen zijn voor deze week.
Morgen moet ik werken en 's avonds moet ik rijden met Jordi's voetbalteam. Donderdag moet ik ook werken en 's avonds gaan ik naar Egmond aan Zee. Ik kom dan maandag weer thuis, dus even een paar dagen niet computeren en niet scrappen...
Maar ik verveel mij daar vast niet, dus jullie hoeven niet direct medelijden te krijgen :-)

The last few days I was happy to be able to scrap. And I'll try to make a gift envelope later this day, but that will be the last scrapping for this week. Tomorrow I have to work and in the evening I have to drive with Jordi's soccer team. Thursday I also have to work and in the evening I'll go to Egmond aan Zee. I will return on Monday, so I won't be able to computer and scrap those days.
But, I'm sure I won't get bored, so you don't have to feel sorry for me :-).

Wishing You ...

Deze kaart heb ik gemaakt m.b.v. de sketch van Card Patterns.

Happiest birthday to you!

Deze kaart doet mee aan de challenge van Dutch Card Lovers (sketch).

zondag 28 augustus 2011

Happy Birthday

Deze kaart doet mee aan de foto-inspiration challenge van Addicted to stamps en de challenge van Derwents (alles mag).

Vorige week zaterdag ben ik toch nog onverwachts met mijn buurvrouw (Gea) naar de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle geweest. Het was voor mij de 1e keer dat ik naar deze beurs ben geweest, maar ik vond het er erg leuk. Een soort KreaDoe in het klein, maar wel heel gezellig. En aangezien ik dit jaar niet naar de KreaDoe kan, omdat ik dan in Barcelona ben, vond ik dit een goed alternatief. En anders duurt het natuurlijk wel heeeeeeeeel erg lang tot de volgende beurs (ArtSpecially in Zeist, waarschijnlijk ergens in april 2012).

Nu, dan ga ik nu nog gauw een begin maken met een kaart, want ik moet uiterlijk dinsdag 3 kaarten hebben opgestuurd...
Ik wens jullie nog een prettige ZONdag :-) (het heeft hier vanaf vanmorgen heeeeeeeeel veel geregend).
Doei,

donderdag 18 augustus 2011

Happiest birthday to you!

Vandaag is mijn collega (waarmee ik een duo-baan heb) jarig en daarom heb ik gisteren deze kaart voor haar gemaakt en vandaag op ons bureau neergezet. Morgen moet zij weer werken, dus dan ziet ze 'm wel :-)
Ik heb de kaart gemaakt n.a.v. de sketch van Card Patterns.

Today my colleague (with whom I share a job) celebrates her birthday and that's why I made her this card and I put it on our desk today. She has to work tomorrow, so she'll see it then :-)
For this card I used the sketch of Card Patterns.

maandag 15 augustus 2011

Happy Birthday, Magnolia

En dan hier de laatste kaart van vandaag.

Deze kaart doet mee aan:
Magnolia Down Under Challenge: Inspired by a song (Happy Birthday, Stevie Wonder)
Crafting Life's Pieces: sketch
Addicted to stamps: anything goes

rouwkaart


Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Cute Card Thursday: clean & simple


Happy Birthday

Tjonge, dat is wel al weer even geleden dat ik een kaartje geplaatst heb.
Ik ben nu een week terug van vakantie naar Oostenrijk. We hebben het daar erg leuk gehad, maar volgend jaar wordt het waarschijnlijk toch weer Frankrijk.
Vandaag en morgen ben ik nog vrij, maar woensdag begint mijn 1e werkdag weer. Net nu het eindelijk wat mooier weer begint te worden... Maar het 1e weekend van september ga ik samen met mijn moeder en nog 2 anderen (met ons 4-en gaan we ook altijd op stedentrip) gezellig naar een appartement in Egmond aan Zee. Nog even nagenieten van de vakantie en lekker veel spelletjes doen (Party & Co, Triviant, Ligretto, Skipbo, klaverjassen). Dus ik heb in ieder geval nog iets om naar uit te kijken.
En, oh ja, in november ga ik met 2 vriendinnen een paar dagen naar Barcelona :-)

Maar dan nu over het kaartje...
Deze doet mee aan de challenge van A Spoon Full of Sugar (Happy Birthday).

Ik zal ook proberen om weer een beetje bij te lezen, maar dat kan wel even duren ;-)

Well, that has been a while since I added a cart to my blog.
A week ago I returned from my holiday to Austria. We had a great time, but I think next year we'll probably go to France again.
Today and tomorrow I still have summer holiday, but Wednesday will be my first day at work again. Just when finally the weather will be better... But the 1st weekend of September me, my mom and 2 others (together we'll always go on a city trip) will go to an appartment. Still enjoying the last days of the summer and we'll play a lot of games. So, at least I have something to look forward to.
And I almost forgot that in November I will go a couple of days to Barcelona with 2 friends :-)

And now about the card: The card will join the challenge of A spoon full of Sugar (Happy Birthday).

And I'll try to read all the blogs, but that will take a while ;-)

Groetjes,