Hoi allemaal,
Het is al weer een tijdje geleden, maar ik voel mijn zin in scrappen weer helemaal terugkomen :-).
De onderstaande kaarten heb ik in de afgelopen maanden gemaakt en nog niet laten zien en ik hoop binnenkort weer nieuwe kaarten te showen.
Ook zal ik proberen om de andere blogs weer te bezoeken, want dat inspireert mij altijd wel heel erg.
Fijne avond nog en hopelijk tot gauw.
Groetjes,
Sandra
dinsdag 10 oktober 2017
zondag 12 februari 2017
birthday wishes
Finally I scrapped some cards again :-)
This cards enters the challenge of:
Seize the Birthday, option felt
Groetjes, Sandra
Abonneren op:
Posts (Atom)