dinsdag 30 juni 2009
te warm om te scrappen
Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar momenteel is het elke dag zulk lekker weer, dat ik totaal geen zin heb in scrappen. Ik zit liever in de tuin lekker een boek te lezen, of zoals vandaag, de nieuwe Creating Keepsakes. Maar binnenkort begint het vast wel weer te kriebelen en dan zal ik weer wat laten zien :-)
dinsdag 23 juni 2009
Just Magnolia
De challenge bij Just Magnolia was dit keer om een kaart te maken met als thema "Summer".

De binnenkant:

De binnenkant:
dinsdag 16 juni 2009
Blogaward

I was very happily surprised when I received this blogaward from Carolyn. Thank you very much! I really appreciate this and I'm very honoured to receive this :-) And thank you for leaving all the sweet comments on my blog as well! You really deserved it to get the award from Barb ;-)
I would like to pass this award on to:
Akkina - mijn creatieve hobby
Beth- Inkyfingersrule
Bev - All the things I love
Debbie - Passion for crafts
Dithny - My family, scraps, and more
Dora - Scrappersfun
Heather - Rica's Haven
Ilonka - Ilonka's creations
Martha Kay - Raining Rubber
because they take the time to look at my blog and leave those sweet comments.
Thank you for that :-)
donderdag 11 juni 2009
Card Patterns, sketch 18
Op de blog van Carolyn las ik een quote, waarbij ik direct aan iemand dacht die ook wel een kaartje kon gebruiken met deze treffende tekst. Ik wist vrij snel welke stempel ik wilde gebruiken en de sketch van Card Patterns vond ik hier goed bij passen.

Dit keer heb ik voor 't eerst ook iets met de binnenkant van de kaart gedaan, maar wel lekker simpel, want 't was bijna 20.30 uur en dan is het hier tijd voor "House" en ik moest dáárvoor nog gauw het kaartje op de foto zetten en wegbrengen :-)

Dit keer heb ik voor 't eerst ook iets met de binnenkant van de kaart gedaan, maar wel lekker simpel, want 't was bijna 20.30 uur en dan is het hier tijd voor "House" en ik moest dáárvoor nog gauw het kaartje op de foto zetten en wegbrengen :-)
maandag 8 juni 2009
druk druk druk
De afgelopen dagen heb ik 't erg druk gehad met van alles en nog wat, dus van scrappen, bloggen en kaartjes maken is niet erg veel gekomen.
Ik ben ook nog steeds bezig met het Barcelona-album, dus ik heb eigenlijk nog steeds geen tijd om creatief bezig te zijn, maar ik hoop deze week toch nog een kaartje te maken.
Gelukkig ben ik vandaag en morgen vrij en ik hoop dat ik een heel eind kom met het album. Maar ik ga nu eerst Wii Fit doen, want dat ik de afgelopen week 2x uit eten ben geweest, doet natuurlijk geen goed aan mijn afvalpogingen ;-)
Ik ben ook nog steeds bezig met het Barcelona-album, dus ik heb eigenlijk nog steeds geen tijd om creatief bezig te zijn, maar ik hoop deze week toch nog een kaartje te maken.
Gelukkig ben ik vandaag en morgen vrij en ik hoop dat ik een heel eind kom met het album. Maar ik ga nu eerst Wii Fit doen, want dat ik de afgelopen week 2x uit eten ben geweest, doet natuurlijk geen goed aan mijn afvalpogingen ;-)
dinsdag 2 juni 2009
Beterschap / Get well soon
Op de site van 2 Sketches 4 You stond een mooie schets, die ik goed kon gebruiken voor een beterschapskaartje.

2 Sketches 4 You viert haar 1-jarig bestaan en pakt hierbij groots uit. Ook al heb ik niet het idee dat ik de volgende ronde van hun wedstrijd haal, vind ik het toch leuk om mee te doen :-) En ach, dan houd ik me gewoon aan de olympische gedachte: meedoen is belangrijker dan winnen ;-)
Dus bij deze doe ik mee aan week 1 van de "1st Annual 2 Sketches 4 You Ultimate Card Showdown".


2 Sketches 4 You viert haar 1-jarig bestaan en pakt hierbij groots uit. Ook al heb ik niet het idee dat ik de volgende ronde van hun wedstrijd haal, vind ik het toch leuk om mee te doen :-) En ach, dan houd ik me gewoon aan de olympische gedachte: meedoen is belangrijker dan winnen ;-)
Dus bij deze doe ik mee aan week 1 van de "1st Annual 2 Sketches 4 You Ultimate Card Showdown".
maandag 1 juni 2009
Barcelona
Eindelijk dan een collagefoto van Barcelona... Ik ben nog steeds druk bezig met het samenstellen van het foto-album, maar dat heeft als leuk voordeel dat ik steeds in de Barcelona-mood blijf :-)
Terwijl ik met die foto's bezig was, in Microsoft Photo Premium 10 (dat al op de computer zat), zag ik ineens dat daar ook een mogelijkheid op zat om een fotocollage te maken. Suf hè, werk ik al ruim een jaar met dat programma, zie ik nu pas die mogelijkheid...
Anders was het mijn bedoeling, naar aanleiding van de tip van Ingen ( bedankt Ingen :-) ), om dit met Picasa te doen. Maar ik ga het eerst zo maar eens proberen.

Terwijl ik met die foto's bezig was, in Microsoft Photo Premium 10 (dat al op de computer zat), zag ik ineens dat daar ook een mogelijkheid op zat om een fotocollage te maken. Suf hè, werk ik al ruim een jaar met dat programma, zie ik nu pas die mogelijkheid...
Anders was het mijn bedoeling, naar aanleiding van de tip van Ingen ( bedankt Ingen :-) ), om dit met Picasa te doen. Maar ik ga het eerst zo maar eens proberen.

Abonneren op:
Posts (Atom)