maandag 24 december 2012
Magnolia
Deze kaart doet mee aan de challenges:
Magnolia Down Under: Anything goes
Dutch Dare: photo inspiration
Derwents: kerst
Simon Says: Merry Christmas
Groetjes, Sandra
Magnolia Down Under: Anything goes
Dutch Dare: photo inspiration
Derwents: kerst
Simon Says: Merry Christmas
Groetjes, Sandra
Feestdagen
Deze kerstkaart doet mee aan de challenges:
Sketch Saturday: sketch
Addicted To Stamps Challenge: blaue Weihnachten/Winter
Groetjes, Sandra
Sketch Saturday: sketch
Addicted To Stamps Challenge: blaue Weihnachten/Winter
Groetjes, Sandra
Mika
We hebben er een nieuwe inwoner bij in mijn dorp ;-). Een jongetje met de naam Mika.
De kaart doet mee aan de challenge:
Waltzing Mouse Sketch Challenge: sketch
Groetjes, Sandra
De kaart doet mee aan de challenge:
Waltzing Mouse Sketch Challenge: sketch
Groetjes, Sandra
zondag 25 november 2012
Bedankt!
Dit tasje (met lekkere truffels erin) doet mee aan de kleurenchallenge van Ribbon Girls.
Groetjes, Sandra
Happy Birthday
Deze kaart doet mee aan de kleureninspiratie-challenge van Scr@pCards Challenge en de challenge van Cute Card Thursday (girls only).
Groetjes, Sandra
Groetjes, Sandra
zondag 18 november 2012
Prettige feestdagen
Onlangs heb ik bij het Millies-forum meegedaan aan de Secret Sketch Challenge en dit is mijn uitwerking ervan.
Groetjes, Sandra
Groetjes, Sandra
woensdag 14 november 2012
Beterschap
Deze kaart heb ik voor mijn vader gemaakt, die onlangs een nieuwe heup heeft gekregen. Het herstel gaat het hem veel te langzaam ;-) maar verder gaat het gelukkig heel goed.
De kaart doet mee aan de challenge van Mojo Monday (sketch).
Groetjes, Sandra
De kaart doet mee aan de challenge van Mojo Monday (sketch).
Groetjes, Sandra
Gefeliciteerd
Hè, hè, eindelijk weer een kaart gescrapt ;-).
Deze kaart heb ik gemaakt met het papier "Spring Feäst" van First Edition Paper, dat ik onlangs op de KreaDoe heb gekocht.
De kaart doet mee aan de challenge van: Papertake Weekly (Flower Power).
Groetjes, Sandra
Deze kaart heb ik gemaakt met het papier "Spring Feäst" van First Edition Paper, dat ik onlangs op de KreaDoe heb gekocht.
De kaart doet mee aan de challenge van: Papertake Weekly (Flower Power).
Groetjes, Sandra
woensdag 31 oktober 2012
Nog even geduld...
Hallo allemaal,
Ten eerste van harte welkom aan de nieuwe volgers! Erg leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden :-)
Verder hoop ik heel binnenkort weer een kaart of LO op mijn blog te plaatsen, want ik ben vandaag naar de KreaDoe geweest om mijn verjaardagsgeld (ik was gisteren jarig) met veel plezier uit te geven aan hele leuke scrapspullen. En je begrijpt dat ik sta te trappelen om met mijn nieuwe spulletjes aan de gang te gaan ;-).
Maar... eerst moet ik morgen de hele dag werken en helaas heb ik vrijdag ook best wel een volle agenda, maar daarna heb ik 5 dagen "weekend", dus dan kom ik vast wel aan scrappen toe.
Dus nog even geduld en dan hoop ik ook jullie blog weer te bezoeken (is ook al weer veel te lang geleden, sorry).
Groetjes en tot gauw,
Sandra
Ten eerste van harte welkom aan de nieuwe volgers! Erg leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden :-)
Verder hoop ik heel binnenkort weer een kaart of LO op mijn blog te plaatsen, want ik ben vandaag naar de KreaDoe geweest om mijn verjaardagsgeld (ik was gisteren jarig) met veel plezier uit te geven aan hele leuke scrapspullen. En je begrijpt dat ik sta te trappelen om met mijn nieuwe spulletjes aan de gang te gaan ;-).
Maar... eerst moet ik morgen de hele dag werken en helaas heb ik vrijdag ook best wel een volle agenda, maar daarna heb ik 5 dagen "weekend", dus dan kom ik vast wel aan scrappen toe.
Dus nog even geduld en dan hoop ik ook jullie blog weer te bezoeken (is ook al weer veel te lang geleden, sorry).
Groetjes en tot gauw,
Sandra
dinsdag 16 oktober 2012
baby Ioni
Deze kaart doet mee aan de challenge van Dutch Card Lovers: gebruik knalroze op je kaart.
Groetjes, Sandra
baby Tessa
Bij het SNN-forum heb ik tijdens WorldCardMakingDay gewonnen met de bingo en daarbij heb ik een superleuke creatable gewonnen (gesponsord door Claudia van de Scrapbookzolder: dank je wel!). En deze komt erg goed van pas, want ik wil 3 geboortekaartjes maken.
Voor deze kaart heb ik de sketch van Crafting Life's Pieces gebruikt.
Groetjes, Sandra
65
Ik heb de sketch van Mojo Monday gebruikt, maar ik ben te laat voor de challenge ;-).
Groetjes, Sandra
donderdag 11 oktober 2012
Happy 50th birthday
Deze verjaardagskaart doet mee aan de volgende challenges:
Magnolia Down Under: your favourite colours (pink, blue, green)
Dutch Magnolia Lovers: maak een Halloween/verjaardagskaart
Simon Says: dies and/or punches
Addicted to Stamps Challenge: great sketch
The Dutch Magnolia Chickies: bingo sketch (tekst, knopen, bloemen)
Groetjes, Sandra
zondag 7 oktober 2012
WCMD
Ook ik heb gisteren heerlijk de hele dag gescrapt tijdens World Card Making Day. Via het forum van Millies en het forum van SNN heb ik aan verschillende challenges meegedaan en dit zijn de resultaten:
Groetjes, Sandra
Groetjes, Sandra
donderdag 4 oktober 2012
Zomaar een kaartje van mij
Tja, die hexagons blijf ik erg leuk vinden, dus jullie zullen waarschijnlijk de komende tijd wel vaker zulk soort kaarten voorbij zien komen ;-).
Groetjes, Sandra
theezakjes swap/tea bag swap
Via het Millies-forum heb ik meegedaan aan een theezakjes swap. Als echte theeleut, kon ik deze swap toch niet aan mij voorbij laten gaan ;-) en ik vond het heel erg leuk om er aan mee te doen.
At the Millies-forum I joined a tea bag swap. As a real tea drinker, I couldn't let go this chance for a swap and I liked joining the swap a lot.
Dit heb ik voor Cissy gemaakt:
This is what I made for Cissy:
Groetjes, Sandra
At the Millies-forum I joined a tea bag swap. As a real tea drinker, I couldn't let go this chance for a swap and I liked joining the swap a lot.
Dit heb ik voor Cissy gemaakt:
This is what I made for Cissy:
En deze superleuke creatie heeft Cissy voor mij gemaakt, met heerlijke nieuwe theesmaken, waarvan ik er al 1 heb uitgeprobeerd :-) en met hele mooie roze lintjes.
Dank je wel, Cissy!
And Cissy made this beautiful creation for me, with great new tea tastes, of which I tried already 1 :-) and with lovely pink ribbons.
Thanks a lot Cissy!
Groetjes, Sandra
zaterdag 29 september 2012
Zomaar...
Gelukkig heb ik sinds kort ook de "mini stamp set Happy Hexagons" en de "Hexagon cover plate" van Papertrey Ink.
Voor mijn doen is dit een hele "clean and simple" card, maar ik vind 'm zelf wel erg leuk.
Happily I do have now the mini stamp set Happy Hexagons and Hexagon cover plate of Papertrey Ink too.
This card is, for me, a very clean and simple card, but I do like it.
The text on the stamp says: Just because I think of you.
The card enters the challenges:
Simon Says: anything goes
Dutch Dare: clean & simple
Groetjes, Sandra
Voor mijn doen is dit een hele "clean and simple" card, maar ik vind 'm zelf wel erg leuk.
Happily I do have now the mini stamp set Happy Hexagons and Hexagon cover plate of Papertrey Ink too.
This card is, for me, a very clean and simple card, but I do like it.
The text on the stamp says: Just because I think of you.
The card enters the challenges:
Simon Says: anything goes
Dutch Dare: clean & simple
Groetjes, Sandra
vrijdag 21 september 2012
Gefeliciteerd
Deze kaart doet mee aan de challenge van Whimsy (anything goes) en de challenge van Mojo Monday (sketch).
Groetjes, Sandra
Groetjes, Sandra
dinsdag 11 september 2012
Gefeliciteerd
Gelukkig heb ik weer een dagje kunnen scrappen :-) en dit is het resultaat.
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Nederlandse Kaarten Uitdaging: sketch + thema "vlinders"
Papertake Weekly: Things That Make You Go Awwwww
Groetjes, Sandra
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Nederlandse Kaarten Uitdaging: sketch + thema "vlinders"
Papertake Weekly: Things That Make You Go Awwwww
Groetjes, Sandra
dinsdag 4 september 2012
sorry, te laat
Aangezien ik wel vaker te laat ben met het versturen van kaarten, heb ik afgelopen april op de beurs ArtSpecially de tekststempel "te laat" gekocht. En nu komt deze weer goed van pas, want afgelopen zaterdag had deze kaart al bij iemand in de brievenbus moeten liggen ;-).
De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Dutch Dare Card Challenges: Floral Fantasy
Papertake Weekly: anything goes
Stamptacular Sunday: de leuke sketch
Whimsy Stamps: lots of layers
Because it happens more than once that I'm too late with sending cards, I bought last April at ArtSpecially the text stamp "too late". And now I can use this again, because this card should have been in someone's mail box last Saturday.
Groetjes, Sandra
De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Dutch Dare Card Challenges: Floral Fantasy
Papertake Weekly: anything goes
Stamptacular Sunday: de leuke sketch
Whimsy Stamps: lots of layers
Because it happens more than once that I'm too late with sending cards, I bought last April at ArtSpecially the text stamp "too late". And now I can use this again, because this card should have been in someone's mail box last Saturday.
Groetjes, Sandra
hoera, een tweeling
Onlangs heeft een volleybal teamgenote een tweeling (Ruben en Mees) gekregen, op 2 verschillende data :-) en de kaart doet mee aan de challenge van Simon Says (anything goes).
Recently a volleyball team member gave birth to twins, on 2 different dates :-) and this card enters the challenge of Simon Says (anything goes).
Groetjes, Sandra
Recently a volleyball team member gave birth to twins, on 2 different dates :-) and this card enters the challenge of Simon Says (anything goes).
Groetjes, Sandra
maandag 23 juli 2012
woensdag 27 juni 2012
Happy birthday to you
Een kaart voor een vriend van ons, die vandaag jarig is.
Helaas komen de kleuren op de foto niet goed over, want het grijs/blauw is in het echt meer turkoois.
De sketch die ik hiervoor heb gebruikt, is sketch 21 van Sketch N Stash:
Groetjes, Sandra
Helaas komen de kleuren op de foto niet goed over, want het grijs/blauw is in het echt meer turkoois.
De sketch die ik hiervoor heb gebruikt, is sketch 21 van Sketch N Stash:
De uitdaging is deze keer om een sketch uit hun catalogus te gebruiken en iets nieuws of ouds op je kaart te verwerken. De tekststempel heb ik al heel lang niet gebruikt, dus dat is het oude.
Verder doet deze kaart mee aan de kleurenchallenge van Stamptacular Sunday.
Groetjes, Sandra
Hoera een baby
Mijn neef en zijn vriendin hebben een zoontje gekregen. En de voorkant van hun geboortekaartje is ook blauw/wit geblokt.
De sketch die ik hiervoor heb gebruikt is van Dutch Card Lovers.
Groetjes, Sandra
dinsdag 19 juni 2012
3x geslaagd
En de laatste 3 "geslaagd" kaarten. Omdat ze voor 3 jongens zijn, wilde ik er niet teveel tierelantijntjes op verwerken.
Groetjes, Sandra
Abonneren op:
Posts (Atom)

