maandag 24 december 2012

Merry Christmas



Groetjes, Sandra

Magnolia

Deze kaart doet mee aan de challenges:
Magnolia Down Under: Anything goes
Dutch Dare: photo inspiration
Derwents: kerst
Simon Says: Merry Christmas

Groetjes, Sandra

Feestdagen

Deze kerstkaart doet mee aan de challenges:
Sketch Saturday: sketch
Addicted To Stamps Challenge: blaue Weihnachten/Winter

Groetjes, Sandra

Fijne Feestdagen

Deze kaart doet mee aan de challenge van EKEF: alles mag.

Groetjes, Sandra

Mika

We hebben er een nieuwe inwoner bij in mijn dorp ;-). Een jongetje met de naam Mika.

De kaart doet mee aan de challenge:
Waltzing Mouse Sketch Challenge: sketch

Groetjes, Sandra

een paar kerstkaarten





Een paar kerstkaarten die ik onlangs heb gemaakt.

Groetjes, Sandra

zondag 25 november 2012

Bedankt!

 

Dit tasje (met lekkere truffels erin) doet mee aan de kleurenchallenge van Ribbon Girls.

Groetjes, Sandra

En nog een verjaardagskaart.



Groetjes, Sandra

Happy Birthday

Deze kaart doet mee aan de kleureninspiratie-challenge van Scr@pCards Challenge en de challenge van Cute Card Thursday (girls only).

Groetjes, Sandra

zondag 18 november 2012

Prettige feestdagen

Onlangs heb ik bij het Millies-forum meegedaan aan de Secret Sketch Challenge en dit is mijn uitwerking ervan.

Groetjes, Sandra

woensdag 14 november 2012

Beterschap

Deze kaart heb ik voor mijn vader gemaakt, die onlangs een nieuwe heup heeft gekregen. Het herstel gaat het hem veel te langzaam ;-) maar verder gaat het gelukkig heel goed.

De kaart doet mee aan de challenge van Mojo Monday (sketch).

Groetjes, Sandra

Gefeliciteerd

Hè, hè, eindelijk weer een kaart gescrapt ;-).
Deze kaart heb ik gemaakt met het papier "Spring Feäst" van First Edition Paper, dat ik onlangs op de KreaDoe heb gekocht.
De kaart doet mee aan de challenge van: Papertake Weekly (Flower Power).

Groetjes, Sandra

woensdag 31 oktober 2012

Nog even geduld...

Hallo allemaal,

Ten eerste van harte welkom aan de nieuwe volgers! Erg leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden :-)

Verder hoop ik heel binnenkort weer een kaart of LO op mijn blog te plaatsen, want ik ben vandaag naar de KreaDoe geweest om mijn verjaardagsgeld (ik was gisteren jarig) met veel plezier uit te geven aan hele leuke scrapspullen. En je begrijpt dat ik sta te trappelen om met mijn nieuwe spulletjes aan de gang te gaan ;-).
Maar... eerst moet ik morgen de hele dag werken en helaas heb ik vrijdag ook best wel een volle agenda, maar daarna heb ik 5 dagen "weekend", dus dan kom ik vast wel aan scrappen toe.
Dus nog even geduld en dan hoop ik ook jullie blog weer te bezoeken (is ook al weer veel te lang geleden, sorry).

Groetjes en tot gauw,
Sandra

dinsdag 16 oktober 2012

baby Ioni

Deze kaart doet mee aan de challenge van Dutch Card Lovers: gebruik knalroze op je kaart.

Groetjes, Sandra

baby Tessa

Bij het SNN-forum heb ik tijdens WorldCardMakingDay gewonnen met de bingo en daarbij heb ik een superleuke creatable gewonnen (gesponsord door Claudia van de Scrapbookzolder: dank je wel!). En deze komt erg goed van pas, want ik wil 3 geboortekaartjes maken.
Voor deze kaart heb ik de sketch van Crafting Life's Pieces gebruikt.

Groetjes, Sandra

65

Ik heb de sketch van Mojo Monday gebruikt, maar ik ben te laat voor de challenge ;-).

Groetjes, Sandra

donderdag 11 oktober 2012

Happy 50th birthday

Deze verjaardagskaart doet mee aan de volgende challenges:
Magnolia Down Under: your favourite colours (pink, blue, green)
Dutch Magnolia Lovers: maak een Halloween/verjaardagskaart
Simon Says: dies and/or punches
The Dutch Magnolia Chickies: bingo sketch (tekst, knopen, bloemen)

Groetjes, Sandra

zondag 7 oktober 2012

WCMD

Ook ik heb gisteren heerlijk de hele dag gescrapt tijdens World Card Making Day. Via het forum van Millies en het forum van SNN heb ik aan verschillende challenges meegedaan en dit zijn de resultaten:



Groetjes, Sandra

donderdag 4 oktober 2012

Veel liefs

Deze kaart doet mee aan de challenge van Simon Says: glimmer and sparkle.

Groetjes, Sandra

Zomaar een kaartje van mij

 
Tja, die hexagons blijf ik erg leuk vinden, dus jullie zullen waarschijnlijk de komende tijd wel vaker zulk soort kaarten voorbij zien komen ;-).


Groetjes, Sandra

theezakjes swap/tea bag swap

 Via het Millies-forum heb ik meegedaan aan een theezakjes swap. Als echte theeleut, kon ik deze swap toch niet aan mij voorbij laten gaan ;-) en ik vond het heel erg leuk om er aan mee te doen.
At the Millies-forum I joined a tea bag swap. As a real tea drinker, I couldn't let go this chance for a swap and I liked joining the swap a lot.

Dit heb ik voor Cissy gemaakt:
This is what I made for Cissy:
 


 
En deze superleuke creatie heeft Cissy voor mij gemaakt, met heerlijke nieuwe theesmaken, waarvan ik er al 1 heb uitgeprobeerd :-) en met hele mooie roze lintjes.
Dank je wel, Cissy! 
And Cissy made this beautiful creation for me, with great new tea tastes, of which I tried already 1 :-) and with lovely pink ribbons.
Thanks a lot Cissy!



Groetjes, Sandra

zaterdag 29 september 2012

Zomaar...

Gelukkig heb ik sinds kort ook de "mini stamp set Happy Hexagons" en de "Hexagon cover plate" van Papertrey Ink.
Voor mijn doen is dit een hele "clean and simple" card, maar ik vind 'm zelf wel erg leuk.

Happily I do have now the mini stamp set Happy Hexagons and Hexagon cover plate of Papertrey Ink too.
This card is, for me, a very clean and simple card, but I do like it.
The text on the stamp says: Just because I think of you.

The card enters the challenges:
Simon Says: anything goes
Dutch Dare: clean & simple

Groetjes, Sandra

vrijdag 21 september 2012

thinking of you today

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van Unscripted Sketches.

Groetjes, Sandra

Gefeliciteerd

Deze kaart doet mee aan de challenge van Whimsy (anything goes) en de challenge van Mojo Monday (sketch).

Groetjes, Sandra

dinsdag 11 september 2012

Gefeliciteerd

Gelukkig heb ik weer een dagje kunnen scrappen :-) en dit is het resultaat.

Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Nederlandse Kaarten Uitdaging: sketch + thema "vlinders"
Papertake Weekly: Things That Make You Go Awwwww

Groetjes, Sandra

dinsdag 4 september 2012

sorry, te laat

Aangezien ik wel vaker te laat ben met het versturen van kaarten, heb ik afgelopen april op de beurs ArtSpecially de tekststempel "te laat" gekocht. En nu komt deze weer goed van pas, want afgelopen zaterdag had deze kaart al bij iemand in de brievenbus moeten liggen ;-).

De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Dutch Dare Card Challenges: Floral Fantasy
Papertake Weekly: anything goes
Stamptacular Sunday: de leuke sketch
Whimsy Stamps: lots of layers

Because it happens more than once that I'm too late with sending cards, I bought last April at ArtSpecially the text stamp "too late". And now I can use this again, because this card should have been in someone's mail box last Saturday.

Groetjes, Sandra

hoera, een tweeling

Onlangs heeft een volleybal teamgenote een tweeling (Ruben en Mees) gekregen, op 2 verschillende data :-) en de kaart doet mee aan de challenge van Simon Says (anything goes).

Recently a volleyball team member gave birth to twins, on 2 different dates :-) and this card enters the challenge of Simon Says (anything goes).

Groetjes, Sandra

maandag 23 juli 2012

een aantal kaarten

Hoi allemaal,

Dit zijn de kaarten die ik de afgelopen week heb gemaakt.






Groetjes, Sandra

woensdag 27 juni 2012

Happy birthday to you

Een kaart voor een vriend van ons, die vandaag jarig is.
Helaas komen de kleuren op de foto niet goed over, want het grijs/blauw is in het echt meer turkoois.
De sketch die ik hiervoor heb gebruikt, is sketch 21 van Sketch N Stash:
De uitdaging is deze keer om een sketch uit hun catalogus te gebruiken en iets nieuws of ouds op je kaart te verwerken. De tekststempel heb ik al heel lang niet gebruikt, dus dat is het oude.
Verder doet deze kaart mee aan de kleurenchallenge van Stamptacular Sunday.


Groetjes, Sandra

Hoera een baby

Mijn neef en zijn vriendin hebben een zoontje gekregen. En de voorkant van hun geboortekaartje is ook blauw/wit geblokt.
De sketch die ik hiervoor heb gebruikt is van Dutch Card Lovers.

Groetjes, Sandra

Sterkte

Deze kaart heb ik onlangs als condoleance kaart gebruikt.

Groetjes, Sandra

dinsdag 19 juni 2012

3x geslaagd



En de laatste 3 "geslaagd" kaarten. Omdat ze voor 3 jongens zijn, wilde ik er niet teveel tierelantijntjes op verwerken.

Groetjes, Sandra