zaterdag 31 oktober 2009

Bedankt voor jullie felicitaties :-)

Bedankt voor jullie felicitaties voor mijn verjaardag :-)
Het was een gezellige dag en avond en ook had ik wat onverwachte familieleden die op visite kwamen, dus dat is altijd een leuke verrassing.
Wel hebben we nog steeds taart over, dus ik ga de komende week maar niet op de weegschaal staan ;-)

Erg leuk vond ik ook de reacties op mijn verjaardag naar aanleiding van Jordi's mooie gedicht, waarin hij het heeft over LO's. Bijna iedereen (zelfs mijn man) die het gedicht ging lezen, vroeg: "Wat zijn LO's?" Heerlijk toch, dat Jordi dat woord al zo vaak heeft gehoord en het ook gewoon zelf in zijn gedicht gebruikt :-)

vrijdag 30 oktober 2009

Over the top


Ik was zeer blij verrast toen ik las dat ik van Dora een hele leuke award had gekregen, waarbij je weer vragen dient beantwoorden. Persoonlijk vind ik dat altijd erg leuk om te doen, maar ook erg leuk om te lezen, want zo leer je je medebloggers toch weer iets beter kennen ;-)
Maar, bij deze vragen mag je antwoord maar uit één woord bestaan. Dus dan wordt het toch wat lastiger.

1. Where is your cell phone? livingroom
2. Your hair? short
3. Your mother? Elly
4. Your father? Aaldrik and Hans: I have a father and a stepfather ;-)
5. Your favorite food? chinese
6. Your dream last night? none
7. Your favorite drink? tea
8. Your dream/goal? happiness
9. What room are you in? livingroom
10. Your hobby? scrapbooking
11. Your fear? heights
12. Where do you want to be in 6 years? here
13. Where were you last night? home
14. Something that you aren't? extraverted
15. Muffins? no
16. Wish list item? stamps
17. Where did you grow up? Stadskanaal
18. Last thing you did? watching soccer
19. What are you wearing? jeans+shirt
20. Your TV? evenings
21. Your Pets? cats
22. Friends? few
23. Your life? busy
24. Your mood? happy
25. Missing someone? few
26. vehicle? car
27. Something your not wearing? dress
28. Your favorite store? scrapbook
29. Your favorite color? pink
30. When was the last time you laughed? today
31. Last time you cried? don't remember
32. Your best friend? 2
33. One place that you go to over and over? home
34. Facebook? yes
35. Favorite place to eat? home

Hoewel ik het altijd heel moeilijk vind om zo'n keuze te maken, geef ik aan de volgende 5 mensen deze award:
Hetty
Ilonka
Larissa
Martha
Milnie

Veel plezier met invullen en ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden.

En Dora, heel erg bedankt voor deze award :-)

verjaardagsgedicht van Jordi

Vandaag ben ik jarig en ik ben 41 jaar geworden. Mijn jongste zoon Jordi (12) verraste mij met een heel leuk zelfgemaakt gedicht en geld wat ik uit mag geven op de KreaDoe.

Lief hè :-)

Today is my birthday and I turned 41. My youngest son Jordi (12) gave me as a suprise a poem (rhyme), made by himself, and money which I can spend at the KreaDoe (Hobby Event, in 2 weeks).

Translation of Jordi's poem (sorry when it's not translated very well):

"Mama

Today is your birtday
You'll probably read this poem with a smile
I'll give you money for the Krea-Doe
Than you should buy some scrap stuff

We never have to encourage you
because you'll do some scrapping then
You make beautiful LO's and cards
But first you'll eat some cake.

Written by Jordi
For mama"

dinsdag 27 oktober 2009

Stamp with Fun, #30 en verjaardagskaarten

Vanmorgen heb ik lekker gescrapt met Brigitta en Giny en ben ik begonnen aan dit kaartje, naar aanleiding van de sketch van Stamp with Fun. Ik heb daarbij het papier gebruikt van Graphic 45, wat ik onlangs bij Marja's Hobby heb gekocht. Aangezien ik nauwelijks kerstpapier had en het nog een paar weken duurt voordat ik naar de KreaDoe ga, had ik natuurlijk een heel geldig excuus om daar eens even lekker rond te snuffelen.


Omdat ik vrijdag 41 jaar word, heb ik dat vanmorgen al met Brigitta en Giny gevierd en ik heb deze leuke kaarten gekregen en geld dat ik uit mag geven op de KreaDoe: nogmaals dank, Giny en Bri :-)


vrijdag 16 oktober 2009

Award


Deze award heb ik mogen ontvangen van Milnie en Martha. Dank jullie wel!
Deze award heeft wel een paar regeltjes en dat zijn:
* zeg dank je wel tegen de geefster(s); dus heel erg bedankt Milnie en Martha :-)
* vertel 10 eerlijke dingen over jezelf

Nou, hier komen ze dan:
1. Ik vind het soms jammer om naar het werk te gaan (hoewel ik mijn werk erg leuk vind en ook blij ben dat ik werk heb), omdat ik dan net heel veel scrapinspiratie heb :-)
2. Ik heb op trappen vaak het gevoel dat ik mijn evenwicht ga verliezen. Ik houd me dus, behalve thuis, ook bijna altijd vast aan de trapleuning.
3. Ik ben blij met en trots op mijn man en 2 zonen.
4. Graag zou ik zo'n 10 kilo willen afvallen, maar ik heb eigenlijk niet de wilskracht om dat via een dieet te doen.
5. Ik kom vaak een paar minuten te laat bij afspraken (maar niet bij de hele belangrijke), ondanks dat ik me iedere keer voorneem om op tijd van huis te gaan.
6. Ik kan moeilijk zonder computer en internet.
7. Ik ben al zo'n 15 jaar bloeddonor, maar als de injectienaald in mijn arm gestoken wordt, draai ik nog altijd mijn hoofd af.
8. Ik ga graag naar de bios, maar 't liefst zit ik dan in een halfvolle zaal, want ik kan zeer slecht tegen de knabbelgeluiden en het geklets van anderen en ik word helemaal kriegelig als de mensen achter mij met hun schoenen tegen mijn stoel aan drukken. Ik kan me dan totaal niet concentreren op de film.
9. Ik vind het erg gezellig in een kleine groep vrienden, maar ik heb ook af en toe behoefte aan tijd voor mezelf zonder anderen om me heen.
10. Ik plan vaak teveel (leuke) dingen, waardoor ik bij periodes te gestressed ben.

Graag geef ik deze award door aan de volgende mensen en ik ben zeer benieuwd naar jullie antwoorden:
Dithny
Floortje
Brigitta
Ingen
Renate

Monsieur Moustache

Hè, hè, nu ook de lay-out van Brian af. Deze foto is ook tijdens onze zomervakantie in Frankrijk gemaakt (net als de andere die ik nog ga scrappen) en nu Brian de afgelopen week met school in Parijs zat, vond ik het leuk om met zijn LO bezig te gaan.
Brian heeft al een tijdje een snor(retje) en daar is hij best trots op :-)
Tijdens de vakantie wees Brian als geintje wel eens naar zijn snor en zei dan "Moustache" (=franse vertaling voor snor) en daarom werd hij Monsieur Moustache genoemd.
Ik heb de LO gemaakt n.a.v. de sketch van Creative Scrappers.

Afgelopen woensdag ben ik in Utrecht naar de musical "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat" geweest. Mijn moeder had namelijk vrijkaartjes hiervoor gewonnen en ze had mij uitgenodigd om mee te gaan :-) en we hebben er ook direct ons halfjaarlijkse dagje winkelen aan vast geknoopt. De musical was niet de allermooiste die ik ooit heb gezien, maar ik vond het wel een leuke en vrolijke musical met schitterende stemmen van de spelers.

maandag 12 oktober 2009

Just Magnolia, week 26

Vandaag en morgen wil ik lekker een paar kaarten scrappen en de 1e die ik heb gemaakt is naar aanleiding van een hele mooie schets van Just Magnolia.

Morgen ben ik dus ook de hele dag vrij en woensdag ga ik samen met mijn moeder een dagje winkelen in Utrecht en daarna naar de musical "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat". Wordt dus een latertje woensdag, want na afloop hiervan ben ik nog wel zo'n 2½ tot 3 uur onderweg voordat ik thuis in mijn eigen bed lig.

dinsdag 6 oktober 2009

2S4Y, Laura's sketch #36

Morgen wordt mijn zusje voor de 3e keer aan haar knie geopereerd en hopelijk zullen ze nu eindelijk vinden wat er mis is met haar knie. Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt (tijdens een gezellige scrapochtend met Brigitta en Giny) en opgestuurd, dus hopelijk ligt hij morgen in haar brievenbus wanneer ze weer thuiskomt van de dagopname.
De kaart is gemaakt n.a.v. Laura's sketch van 2S4Y.

zaterdag 3 oktober 2009

Oeps, bijna vergeten...

om deze kaart te plaatsen, die ik heb gemaakt naar aanleiding van de sketch van 2S4Y. En dan nu gauw eten en daarna op weg naar mijn volleybalwedstrijd.