Met deze kaart heb ik een prijs gewonnen bij Simply Magnolia. Ok, mijn naam is "random" gekozen, maar ik ben er erg blij mee :-).
With this card I won a prize at Simply Magnolia. Ok, my name has been "random" chosen, but I'm very happy with the prize :-).
Groetjes,
Sandra
zondag 13 oktober 2013
maandag 7 oktober 2013
kerstkusjes
Zelf ben ik niet helemaal tevreden over deze kaart. Ik vind 'm wel leuk, maar er mist iets... Nou ja, jammer dan, volgende keer beter ;-).
Voor deze kaart heb ik de sketch van Christmas Challenges gebruikt.
Ook voldoet de kaart aan de voorwaarden van Cute Card Thursday: signs of distress.
Groetjes, Sandra
Voor deze kaart heb ik de sketch van Christmas Challenges gebruikt.
Ook voldoet de kaart aan de voorwaarden van Cute Card Thursday: signs of distress.
Groetjes, Sandra
Merry Christmas
Ik ben blij dat ik afgelopen zaterdag naar de Crazy Cards Day ben gegaan, want ik ben weer helemaal in de "scrap mood" :-)
I'm glad I joined the Crazy Cards Day last Saturday, because I'm totally in the scrap mood again :-).
This card enters the challenges:
Freshly Made Sketches: sketch
Christmas Stampin' All Year Long: circles
Groetjes, Sandra
I'm glad I joined the Crazy Cards Day last Saturday, because I'm totally in the scrap mood again :-).
This card enters the challenges:
Freshly Made Sketches: sketch
Christmas Stampin' All Year Long: circles
Groetjes, Sandra
zondag 6 oktober 2013
7 kaarten
Gisteren ben ik naar een Stampin Up Crazy Cards Day geweest in Emmen en daar hebben we 7 kaarten gemaakt. Zoveel kaarten heb ik nog nooit in zo'n korte tijd gemaakt :-), maar ik vond het erg leuk om te doen en ik heb ook weer veel ideeën opgedaan.
Groetjes, Sandra
vrijdag 4 oktober 2013
tea lights
Vandaag heb ik eindelijk weer eens een projectje gedaan in plaats van alleen een kaart ;-). Het was wel meer werk, maar erg leuk om te doen. En het ruikt vast ook erg lekker, want ik heb hiervoor geurkaarsjes van Partylite gebruikt.
Today I made at last a project instead of just a card ;-). It took me much longer to make it, but it was a lot of fun creating it. And I bet it smells good, because I've used tea lights of Partylite for this.
De kaart doet mee aan de volgende challenges/the card enters the following challenges:
Simply Magnolia: Die cuts/punches
Magnolia Down Under: anything but a card
Papertake Weekly: anything goes
Simon Says: we're going dotty
Dutch Stamp Chickies Challenge: alles mag, behalve een kerstkaart
Groetjes, Sandra
Abonneren op:
Posts (Atom)
