En dit kerstkaartje (mijn eerste voor 2014!) heb ik gemaakt volgens de sketch van Mojo Monday. Gisteren organiseerde het SNN-forum een erg gezellige online cropdag en hoewel sommigen heel veel leuke creaties hebben gemaakt, heb ik het tot 1 kaartje gebracht (haha).
Groetjes,
Sandra
zondag 29 december 2013
Julius
Deze week heb ik dit geboortekaartje gemaakt en deze kaart doet mee aan de challenge van:
Cute Card Thursday: anything goes
Creative Knockouts: anything goes
Groetjes, Sandra
Cute Card Thursday: anything goes
Creative Knockouts: anything goes
Groetjes, Sandra
maandag 23 december 2013
Christmas post
En mijn allerlaatste kerstkaart die ik vandaag heb bezorgd...
Ik heb nu echt de smaak te pakken, dus ik ga nog wel even door met kerstkaarten maken, maar dan kunnen die in ieder geval in mijn kaartendoos bewaard worden voor de kerst van 2014 ;-).
And this is my final x-mas card which I have delivered today...
I'm really in the mood for making x-mas cards, so I will continue making them, but now I can store them in my (just finished) cards box for Christmas in 2014 ;-).
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
This card enters the following challenges:
Cards & Scrap: bling bling
Cute Card Thursday: Celebrations
Creative Knockouts: winter wonderland
Simon Says: bling it on
Scrapcards Challenge: winterse kaart en sneeuwpop
Groetjes, Sandra
Ik heb nu echt de smaak te pakken, dus ik ga nog wel even door met kerstkaarten maken, maar dan kunnen die in ieder geval in mijn kaartendoos bewaard worden voor de kerst van 2014 ;-).
And this is my final x-mas card which I have delivered today...
I'm really in the mood for making x-mas cards, so I will continue making them, but now I can store them in my (just finished) cards box for Christmas in 2014 ;-).
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
This card enters the following challenges:
Cards & Scrap: bling bling
Cute Card Thursday: Celebrations
Creative Knockouts: winter wonderland
Simon Says: bling it on
Scrapcards Challenge: winterse kaart en sneeuwpop
Groetjes, Sandra
Prettige Kerst, Merry Christmas
Vandaag heb ik deze kaart nog gemaakt en ik heb deze ook meteen bij een vriendin bezorgd ;-).
Today I've made this card and I've delivered it immediately at a friend ;-).
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
This card enters the following challenges:
Papertake Weekly: Last Christmas
Christmas Challenges: sketch
Sentimental Sundays: anything x-mas goes
Penny Black: Christmas
Crealing: vintage kerst
Nederlandse Kaartenuitdaging: kerst/oud&nieuw
Groetjes, Sandra
Today I've made this card and I've delivered it immediately at a friend ;-).
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
This card enters the following challenges:
Papertake Weekly: Last Christmas
Christmas Challenges: sketch
Sentimental Sundays: anything x-mas goes
Penny Black: Christmas
Crealing: vintage kerst
Nederlandse Kaartenuitdaging: kerst/oud&nieuw
Groetjes, Sandra
Kaartendoos
Vorige week zondag ben ik naar de altijd gezellige kerstcrop bij Anneke geweest en ook deze keer had ze weer een superleuk project voor ons bedacht: een kaartendoos voor je voorraad kaarten. Gisteren heb ik 't project eindelijk thuis af kunnen maken en dit is de mijne geworden:
Zelf ben ik zeer tevreden :-).
Last Sunday I went to the always pleasant Christmas crop at Anneke and again she planned a great project for us: a cards box to store your handmade cards. And yesterday I finally finished the project.
I'm very satisfied with the result :-)
Groetjes, Sandra
Zelf ben ik zeer tevreden :-).
Last Sunday I went to the always pleasant Christmas crop at Anneke and again she planned a great project for us: a cards box to store your handmade cards. And yesterday I finally finished the project.
I'm very satisfied with the result :-)
Groetjes, Sandra
dinsdag 26 november 2013
Oh, dennebooom...
Voor deze kaart heb ik de sketch van Christmas Challenges gebruikt, maar omdat Blogger absoluut niet mee wilde werken vanmiddag (gaf een foutmelding bij het uploaden van de foto), kreeg ik de kaart niet op tijd op mijn blog geplaatst. Jammer dan...
For this card I've used the sketch of Christmas Challenges, but because Blogger didn't want to cooperate this afternoon (an error during uploading the photo), I couldn't succeed in placing the card on my blog in time. Well, that's a pity...
Wel doet deze kaart mee aan de volgende challenges:
But this card does enter the challenges:
Creative Knockouts: snowflakes
Cards & Scraps: winter
Penny Black: sparklers (I've used stickles on the snowflakes)
Groetjes, Sandra
For this card I've used the sketch of Christmas Challenges, but because Blogger didn't want to cooperate this afternoon (an error during uploading the photo), I couldn't succeed in placing the card on my blog in time. Well, that's a pity...
Wel doet deze kaart mee aan de volgende challenges:
But this card does enter the challenges:
Creative Knockouts: snowflakes
Cards & Scraps: winter
Penny Black: sparklers (I've used stickles on the snowflakes)
Groetjes, Sandra
zaterdag 23 november 2013
van harte
En een kaartje die ik nog niet had laten zien.
And a card which I haven't shown before.
Groetjes, Sandra
And a card which I haven't shown before.
Groetjes, Sandra
Gefeliciteerd met je jubileum
congratulations with your anniversary
For this card I used the sketch of Freshly Made Sketches and I lifted the card of Narelle Farrugia, but unfortunately my card isn't that clean, so I can't enter the challenge ;-).
But, this card does enter the challenges:
Addicted to Stamps Challenge: your favorite punches/dies (the leaf punch)
Whimsy Stamps: anything goes
Have a nice weekend!
Groetjes, Sandra
zondag 13 oktober 2013
Prijs gewonnen :-)
Met deze kaart heb ik een prijs gewonnen bij Simply Magnolia. Ok, mijn naam is "random" gekozen, maar ik ben er erg blij mee :-).
With this card I won a prize at Simply Magnolia. Ok, my name has been "random" chosen, but I'm very happy with the prize :-).
Groetjes, Sandra
With this card I won a prize at Simply Magnolia. Ok, my name has been "random" chosen, but I'm very happy with the prize :-).
Groetjes, Sandra
maandag 7 oktober 2013
kerstkusjes
Zelf ben ik niet helemaal tevreden over deze kaart. Ik vind 'm wel leuk, maar er mist iets... Nou ja, jammer dan, volgende keer beter ;-).
Voor deze kaart heb ik de sketch van Christmas Challenges gebruikt.
Ook voldoet de kaart aan de voorwaarden van Cute Card Thursday: signs of distress.
Groetjes, Sandra
Voor deze kaart heb ik de sketch van Christmas Challenges gebruikt.
Ook voldoet de kaart aan de voorwaarden van Cute Card Thursday: signs of distress.
Groetjes, Sandra
Merry Christmas
Ik ben blij dat ik afgelopen zaterdag naar de Crazy Cards Day ben gegaan, want ik ben weer helemaal in de "scrap mood" :-)
I'm glad I joined the Crazy Cards Day last Saturday, because I'm totally in the scrap mood again :-).
This card enters the challenges:
Freshly Made Sketches: sketch
Christmas Stampin' All Year Long: circles
Groetjes, Sandra
I'm glad I joined the Crazy Cards Day last Saturday, because I'm totally in the scrap mood again :-).
This card enters the challenges:
Freshly Made Sketches: sketch
Christmas Stampin' All Year Long: circles
Groetjes, Sandra
zondag 6 oktober 2013
7 kaarten
Gisteren ben ik naar een Stampin Up Crazy Cards Day geweest in Emmen en daar hebben we 7 kaarten gemaakt. Zoveel kaarten heb ik nog nooit in zo'n korte tijd gemaakt :-), maar ik vond het erg leuk om te doen en ik heb ook weer veel ideeën opgedaan.
Groetjes, Sandra
vrijdag 4 oktober 2013
tea lights
Vandaag heb ik eindelijk weer eens een projectje gedaan in plaats van alleen een kaart ;-). Het was wel meer werk, maar erg leuk om te doen. En het ruikt vast ook erg lekker, want ik heb hiervoor geurkaarsjes van Partylite gebruikt.
Today I made at last a project instead of just a card ;-). It took me much longer to make it, but it was a lot of fun creating it. And I bet it smells good, because I've used tea lights of Partylite for this.
De kaart doet mee aan de volgende challenges/the card enters the following challenges:
Simply Magnolia: Die cuts/punches
Magnolia Down Under: anything but a card
Papertake Weekly: anything goes
Simon Says: we're going dotty
Dutch Stamp Chickies Challenge: alles mag, behalve een kerstkaart
Groetjes, Sandra
maandag 23 september 2013
Je leeftijd ben ik vergeten...
Voor deze kaart heb ik de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt.
For this card I've used the sketch of Freshly Made Sketches. The text says: I've forgotten your age, but not your birthday.
Groetjes, Sandra
vrijdag 20 september 2013
75 yeehaw
Een kaart voor mijn schoonvader, die vandaag 75 jaar is geworden :-)
De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Sentimental Sundays: humorous
Sketch N Stash: sketch, waarbij ik mijn nieuwe digistamp van Mo Manning heb gebruikt
En dan ga ik nu eindelijk beginnen aan mijn kerstkaarten ;-)
Groetjes, Sandra
De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Sentimental Sundays: humorous
Sketch N Stash: sketch, waarbij ik mijn nieuwe digistamp van Mo Manning heb gebruikt
En dan ga ik nu eindelijk beginnen aan mijn kerstkaarten ;-)
Groetjes, Sandra
dinsdag 17 september 2013
16
Morgen wordt Jordi, onze jongste zoon, al weer 16 jaar. Voor hem heb ik deze kaart gemaakt. Omdat iedereen morgen laat vrij/uit school is, komt er die dag geen visite, maar gaan we gezellig met ons 4-en wokken. Zondag wordt de verjaardagsvisite verwacht, dus dan een drukke dag ;-).
Tomorrow will Jordi, our youngest son, turn 16 and I made this card for him. Because tomorrow everyone will be free (from school/work) late, the 4 of us will go to a chinese restaurant and the family will come for his birthday on Sunday, so that will be a busy day ;-).
This card enters the following challenges:
Creative Knockouts: recipe (1 image, 1 sentiment, 2 pattern papers, 3 embellies "stars, card with grow, clothes peg")
Cute Card Thursday: Hip to be Square
Addicted to Stamps Challenge: 1-2-3 tell us what it is (1 image, 2 pattern papers, 3 star embellishments)
I made this card with the papers and embellies of the blogcandy of Céline.
Groetjes, Sandra
Tomorrow will Jordi, our youngest son, turn 16 and I made this card for him. Because tomorrow everyone will be free (from school/work) late, the 4 of us will go to a chinese restaurant and the family will come for his birthday on Sunday, so that will be a busy day ;-).
This card enters the following challenges:
Creative Knockouts: recipe (1 image, 1 sentiment, 2 pattern papers, 3 embellies "stars, card with grow, clothes peg")
Cute Card Thursday: Hip to be Square
Addicted to Stamps Challenge: 1-2-3 tell us what it is (1 image, 2 pattern papers, 3 star embellishments)
I made this card with the papers and embellies of the blogcandy of Céline.
Groetjes, Sandra
zaterdag 14 september 2013
Van harte beterschap
Deze kaart doet mee aan de challenges:
Mojo Monday: sketch
Simon Says: emboss it
Verder heb ik de rozet uit de blogcandy van Céline gebruikt (zie vorig bericht), want die vond ik er mooi bijpassen.
Groetjes, Sandra
donderdag 12 september 2013
This is my lucky day!
Dit moet wel mijn geluksdag zijn :-)
De afgelopen week heb ik meegedaan aan de challenge van Creative Knockouts, waar je een mannenkaart moest maken en mee kon doen aan hun "bloghop", ter ere van hun naamsverandering van Dutch Dare Card Challenges naar Creative Knockouts.
Bij 2 van de DT-leden, Céline en Chantal, heb ik hun blogcandy gewonnen!
Super!
-----------------------
This must be my lucky day :-)
Last week I joined the challenge of Creative Knockouts (make a masculine card) and I followed their blog hop, as a welcome to their new name: The name changed from Dutch Dare Card Challenges to Creative Knockouts.
And, I won the blogcandy at 2 of their DT-members (Celine and Chantal)!
Super!
Groetjes, Sandra
Vandaag, 14-9-13, ontving ik de hele mooie blogcandy (en een hele mooie label) van Céline:
De afgelopen week heb ik meegedaan aan de challenge van Creative Knockouts, waar je een mannenkaart moest maken en mee kon doen aan hun "bloghop", ter ere van hun naamsverandering van Dutch Dare Card Challenges naar Creative Knockouts.
Bij 2 van de DT-leden, Céline en Chantal, heb ik hun blogcandy gewonnen!
Super!
-----------------------
This must be my lucky day :-)
Last week I joined the challenge of Creative Knockouts (make a masculine card) and I followed their blog hop, as a welcome to their new name: The name changed from Dutch Dare Card Challenges to Creative Knockouts.
And, I won the blogcandy at 2 of their DT-members (Celine and Chantal)!
Super!
Groetjes, Sandra
Vandaag, 14-9-13, ontving ik de hele mooie blogcandy (en een hele mooie label) van Céline:
En vandaag, 18-9-13, ontving ik de hele leuke blogcandy van Chantal:
zondag 8 september 2013
Hieperdepiep, 50
Een man bij ons uit de straat wordt morgen 50 en voor hem is deze kaart.
This card is for a man who lives in our street and will turn 50 tomorrow.
Deze kaart doet mee aan de challenges van:
Whimsy: masculine cards
Creative Knockouts: masculine cards
Groetjes, Sandra
This card is for a man who lives in our street and will turn 50 tomorrow.
Deze kaart doet mee aan de challenges van:
Whimsy: masculine cards
Creative Knockouts: masculine cards
Groetjes, Sandra
zaterdag 7 september 2013
Wishing you a magical birthday
Deze kaart doet mee aan de challenges van:
Mojo Monday: sketch
Addicted to Stamps Challenge: anything goes
ScrapCards Challenge: alles mag
Groetjes, Sandra
Mojo Monday: sketch
Addicted to Stamps Challenge: anything goes
ScrapCards Challenge: alles mag
Groetjes, Sandra
dinsdag 3 september 2013
Make a wish
Deze kaart heb ik gemaakt met één van de (voor mij) nieuwe stempels van Penny Black, die ik afgelopen zaterdag op de beurs in Zwolle heb gekocht.
De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Simon Says: anything goes
Dutch Dare: Birthday wishes
Sentimental Sundays: Happy Birthday
Papertake Weekly: anything goes
CLP: sketch
Groetjes, Sandra
De kaart doet mee aan de volgende challenges:
Simon Says: anything goes
Dutch Dare: Birthday wishes
Sentimental Sundays: Happy Birthday
Papertake Weekly: anything goes
CLP: sketch
Groetjes, Sandra
donderdag 29 augustus 2013
Hobbybeurs in Zwolle
Ik las al bij verscheidene mensen op Facebook dat ze komend weekend ook naar de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle gaan.
Zelf ga ik zaterdag met mijn buurvrouw. Wie kan ik dan ook tegenkomen?
Ik zal in ieder geval even op zoek gaan naar Annemarie en Martha, die beide een workshop/make&take geven :-).
Groetjes, Sandra
Zelf ga ik zaterdag met mijn buurvrouw. Wie kan ik dan ook tegenkomen?
Ik zal in ieder geval even op zoek gaan naar Annemarie en Martha, die beide een workshop/make&take geven :-).
Groetjes, Sandra
maandag 26 augustus 2013
veel liefs van mij
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Freshly Made Sketches: sketch
Papertake Weekly: Flower Power
Groetjes, Sandra
Freshly Made Sketches: sketch
Papertake Weekly: Flower Power
Groetjes, Sandra
veel liefs
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
Cardabilities: sketch
Whimsy: clean and simple
Groetjes, Sandra
Cardabilities: sketch
Whimsy: clean and simple
Groetjes, Sandra
lots of cards
Sinds de laatste keer heb ik een aantal kaarten gemaakt. Ja, zelfs 5 kaarten tijdens mijn vakantie in Frankrijk ;-).
Since the last time, I made a few cards. Yes, even 5 during my summer holiday in France ;-).
Groetjes,
Sandra
Since the last time, I made a few cards. Yes, even 5 during my summer holiday in France ;-).
maandag 8 juli 2013
huwelijk
Vrijdagavond gingen Edzo en ik naar de bruiloft van iemand uit Edzo's voetbalelftal en voor hen heb ik deze kaart gemaakt.
De kaart doet mee aan de challenge van:
Mojo Monday: sketch
Papertake Weekly: anything goes
Groetjes, Sandra
De kaart doet mee aan de challenge van:
Mojo Monday: sketch
Papertake Weekly: anything goes
Groetjes, Sandra
maandag 1 juli 2013
een aantal kaarten
De afgelopen kaart ben ik weinig in "blogland" geweest, maar ik heb toch een aantal kaarten gemaakt.
Ik heb 't gewoon zoooo druk met 1000-en-1 dingen, dat het bloggen er momenteel helaas bij inschiet, maar ik lees zo nu en dan dat meer mensen daar last van hebben ;-).
Maar, de jongens zijn nu eerst vrij van school, dus hopelijk wordt het nu thuis wat rustiger, zodat ik weer tijd krijg om te scrappen.
Degene die binnenkort op vakantie gaan, wens ik alvast veel plezier en de thuisblijvers wens ik een heerlijke zomer!
Groetjes, Sandra
dinsdag 21 mei 2013
zondag 12 mei 2013
Hieperdepiep
Deze kaart doet mee aan de challenges van:
Mojo Monday: sketch
Whimsy: anything goes
Simon Says: things with wings
Papertake Weekly: anything goes
Groetjes, Sandra
Mojo Monday: sketch
Whimsy: anything goes
Simon Says: things with wings
Papertake Weekly: anything goes
Groetjes, Sandra
dinsdag 23 april 2013
Happy Birthday
Deze kaart doet mee aan de challenge van Addicted to Stamps Challenge: Happy Birthday.
Groetjes, Sandra
Groetjes, Sandra
Veel liefs
And this card enters the following challenges:
Dutch Card Lovers: bloemen
Whimsy Stamps: Pretty in Pink
Sketch N Stash: sketch (the Magnolia stamp is my newest stash, which I bought this month on Art Specially Event)
Groetjes, Sandra
vrijdag 12 april 2013
vrijdag 29 maart 2013
nieuwe creaties
Een verjaardagskaartje voor mijn vriendin.
A birthday card for my friend.
Ook ben ik naar een heel gezellig scrapweekend in Lemele geweest met ruim 30 vrouwen van het SNN-forum en dit zijn de projecten die ik daar heb gemaakt:
I've been to a great scrapweekend in Lemele with about 30 other women of the SNN-forum and these are the projects I've made:
En tenslotte ben ik afgelopen zondag naar de altijd superleuke scrapdag bij Anneke (ook van het SNN-forum) geweest en daar hebben wij een verjaardagskalender gemaakt.
And last Sunday I've been to the always great scrapday at Anneke's (also of the SNN-forum) and there we've created a birthday calendar.
Verder ben ik helemaal bij met Project Life 2013, maar de pagina's vind ik iets te privé om te laten zien op het internet.
Further, I am up to date with Project Life 2013, but I think the pages are a bit to private to show on the internet.En verder mijn excuses dat ik zo lang niet op jullie blogs heb gekeken. Gelukkig zag ik via Facebook wel vaak leuke creaties van een aantal van jullie voorbij komen, maar ik zal proberen om weer geregeld jullie leuke blogs te bezoeken.
And last but not least, my apologies for not having visited your blogs for such a long time. I was happy to see some of your creations on Facebook, but I'll try to visit your blogs more frequently from now on.
Groetjes, Sandra
Abonneren op:
Posts (Atom)


