Momenteel ben ik volop bezig met Project Life 2013 en heb ik helaas maar weinig tijd voor het maken van kaarten, maar hier dan toch een paar die ik onlangs heb gemaakt:
Groetjes,
Sandra
dinsdag 19 februari 2013
zaterdag 2 februari 2013
Project Life 2013
Via de site van Scrapdelight doe ik dit jaar ook mee aan Project Life 2013. Ook al zitten we al in week 5, ik heb nu eindelijk de voorpagina af :-). En ik ben blij dat ik morgen ook vrij ben, want ik heb nu zo'n zin om hiermee verder te gaan, dus hopelijk kan ik jullie binnenkort mijn inhaalslag laten zien.
With the help of the online workshop of Scrapdelight, this year I'll join Project Life 2013. And though we're already in week 5, I finally finished the front page :-). And I'm glad tomorrow is also my day off, because I really want to continue with PL, so hopefully I can show you more in the near future.
Groetjes, Sandra
With the help of the online workshop of Scrapdelight, this year I'll join Project Life 2013. And though we're already in week 5, I finally finished the front page :-). And I'm glad tomorrow is also my day off, because I really want to continue with PL, so hopefully I can show you more in the near future.
Groetjes, Sandra
Abonneren op:
Posts (Atom)
