zaterdag 29 oktober 2011

van harte


Deze kaart is voor mijn lieve schoonmoeder, die woensdag 2 november jarig is. Zelf kan ik deze keer niet op haar verjaardag komen, want die dag vertrek ik namelijk met 2 vriendinnen naar Barcelona (t/m zondag 6 november). Maar daarom heb ik natuurlijk extra mijn best gedaan op de kaart, die Edzo en de jongens haar zullen geven. En ik zal haar nog even een belletje geven vanaf Schiphol en iets leuks voor haar meenemen uit Barcelona :-)

Morgen ben ik jarig en daarom heb ik vanmiddag alvast mijn scrapspullen opgeborgen, zodat de achterkamer er ook wat opgeruimder uitziet ;-). Dus de komende week zal ik sowieso geen kaart o.i.d. gaan maken, want ik denk dat ik mijn tijd maar beter kan gaan gebruiken om relaxed de koffer te gaan inpakken.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
* Dutch Magnolia Lovers: sketch + tag
* Ribbon Girls: lilac & green
* Simon Says: Anything goes
* It's a Magnolia challenge: maak een kaart met de hoofdkleur paars + een Magnolia stempel

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

This card is for my sweet mother-in-law, who has her birthday on Wednesday, November 2nd. This time I can't visit her myself, because that day I will leave for Barcelona with 2 friends (until the 6th of November). But that's why I did my utmost making her this card, which will be given to her by Edzo and our boys. And of course I'll give her a call from Amsterdam airport and I will bring her something nice from Barcelona :-)

Tomorrow is my birthday and that's why I have put away all my scrap stuff, so that the living room will look much more organized ;-). So, the next week I won't make any card, because I think that I'd better use my time to pack my suitcase in a relaxing way :-)

zondag 23 oktober 2011

60


Mijn (stief)vader is vandaag 60 jaar geworden en deze kaart zullen wij straks aan hem geven. Vanavond gaan we gezellig met de familie uit eten en daar kijk ik al erg naar uit :-) maar eerst ga ik zometeen met een vriendin naar de film Johnny English Reborn. Even heerlijk ontspannen ....

De kaart doet mee aan de challenges van Crafting Life's Pieces (de sketch) en de challenge van Karen's Doodles (Animal antics).
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
My (step)father turns 60 today and we'll give him this card later today. This evening we'll have dinner with the whole family and I'm really looking forward to that :-) but first I'll go to the movies with a friend to watch Johnny English Reborn. Time to relax ....

This card enters the challenges of Crafting Life's Pieces (sketch) and the challenge of Karen's Doodles (Animal antics).




dinsdag 18 oktober 2011

I do

Vrijdag gaat er iemand uit Edzo's elftal trouwen, dus daar is een kaart voor nodig :-)
Hiervoor heb ik de sketch van Mojo Monday gebruikt.

Friday someone of Edzo's soccer team is getting married, so therefor we need a card :-)
I've used the sketch of Mojo Monday.

maandag 17 oktober 2011

It's a girl

Iemand uit Edzo's voetbalelftal heeft een dochter gekregen, dus daar moest even een geboortekaartje voor gemaakt worden :-)
De sketch die ik hiervoor heb gebruikt, is van Dutch Card Lovers.

zondag 16 oktober 2011

50

Binnenkort wordt een vriend van ons 50 jaar en daarvoor heb ik alvast deze kaart gemaakt.
Ik heb de sketch van Mojo Monday gebruikt.

maandag 10 oktober 2011

Holy Night

Voor deze kaart heb ik de sketch van Karen's Doodles NL gebruikt en daarbij moest je je favoriete dierenstempel gebruiken. Nu heb ik niet echt een favoriet, want ik vind er heeeeel veel leuk van Karen's Doodles, maar dit vind ik in ieder geval wel een hele leuke :-).
De stempel van Karen's Doodles heet: Bigsby Wreath.

zaterdag 8 oktober 2011

hartelijk gefeliciteerd

En dan mag ik nu eindelijk de kaart plaatsen, want ik weet dat de jarige 'm al heeft ontvangen.
Martine: van harte gefeliciteerd!

De kaart doet mee aan de challenge van Papertake Weekly: anything goes.