dinsdag 28 april 2009

it's a boy

Iemand uit Edzo's elftal is onlangs vader geworden en dat verdient natuurlijk een kaartje.
Ook heb ik nog een lay-out gemaakt, maar die kan ik pas zondag laten zien (het wordt namelijk zaterdag als cadeau aangeboden).

donderdag 23 april 2009

En nog een blogcandy: van Debbie


Debbie maakt ook schitterende kaarten en ook zij geeft een supermooie blogcandy weg.

Blogcandy van Bev


Wauw, ik zag dat er op de blog van Bev een blogcandy wordt weggegeven. Super! En wat een schitterende kaarten maakt Bev! Helemaal mijn smaak :-)

vrijdag 17 april 2009

Cuttlebug - Taxes & Numbers #27

Een familielid is vandaag 60 jaar geworden en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt. En ja, ik weet het, ze krijgt hem een dag :-) te laat.
Dit keer is bij Cuttlebug één van de Challenges om je cuttlebug en getallen te gebruiken.

dinsdag 14 april 2009

2S4Y, Kazan's sketch #24

Voor de sketch van Kazan van 2 Sketches 4 You heb ik papier van K&Company gebruikt. Het is eigenlijk niet mijn stijl papier, maar wanneer de kleur roze gebruikt wordt, komt het al dichter bij :-)

maandag 13 april 2009

Card Patterns Sketch #10

Met dit heerlijke weer heb ik iedere keer zo'n zin in scrappen en kaarten maken :-). Gewoon jammer dat ik woensdag en donderdag weer moet werken ;-).
Dit keer weer een sketch van Card Patterns en de kaart is voor mijn bioscoopvriendin (we zien elkaar eigenlijk alleen maar in de bios), die morgen 40 jaar wordt.

vrijdag 10 april 2009

House Mouse challenge #32

Bij House Mouse ging de challenge om "Something Sweet". Dus met het woord Sweet of iets wat er lekker/"sweet" uitzag. Natuurlijk is taart altijd erg lekker, vandaar dat ik deze stempel gebruikt heb.

woensdag 8 april 2009

Cuttlebug - Color CAS Challenge

Ik werk nooit met alleen de kleuren zwart en wit. Daarom vond ik het ook een echte uitdaging om met deze leuke challenge mee te doen :-)
Dit is mijn uitwerking:

Magnolia kaart

Nu werd het weer eens tijd voor een Magnolia kaart :-). De swirls op de kaart heb ik met de Sizzix stans gemaakt die ik afgelopen zaterdag op de beurs heb gekocht. Ook heb ik wat glitters toegevoegd. Ik vind hem nog wat simpel, maar het was gisteravond al zo laat, dat ik het maar zo heb gehouden.
Ik heb de kaart gemaakt naar aanleiding van de sketch op Magnolia vs Stampavie.

zaterdag 4 april 2009

ArtSpecially Event

Vandaag ben ik met mijn vriendin Simone naar de stempelbeurs ArtSpecially Event in Zeist geweest. We waren om 10.00 uur aanwezig en tegen 18.00 uur gingen we pas weer weg. Daarna nog lekker even uit eten geweest in Groningen en nu zit ik thuis uitgeblust achter de computer.
De beurs was erg leuk en natuurlijk ook erg gezellig. Ook heb ik een paar bekenden van verschillende forums gezien en dat maakt het toch weer extra leuk.
Behalve dat we aan een paar workshops hebben meegedaan, heb ik natuurlijk ook allerlei spulletjes gekocht en ik hoop ze dan ook gauw te kunnen uitproberen :-)



woensdag 1 april 2009

Kazan's sketch #23

Eindelijk heb ik weer de tijd kunnen vinden om een kaartje te maken.
Dit keer n.a.v. een sketch van 2 Sketches 4 You.