Zoals ik al schreef, heb ik afgelopen dinsdag bij
Anette een workshop gevolgd waarbij we een vlinder met glimmermist en distress inkt hebben "bewerkt". We hebben Anette beloofd dat we onze vlinder op ons blog zouden showen, dus hier komt de mijne (en ook nog een foto van de vlinder van mijn buurvrouw Gea).
Het zijn nogal wat foto's, maar het duurde mij te lang om er een fotocollage van te maken, dus dan maar even op deze manier ;-)
En deze is van de buurvrouw: