woensdag 14 juli 2010

2 awards

Van Jolanda heb ik deze 2 awards gekregen:



Jolanda, heel erg bedankt :-)

Graag geef ik deze awards door aan degene die reacties bij mij achterlaten (dit waardeer ik enorm) en die de awards nog niet gekregen hebben. Bij deze :-)



dinsdag 6 juli 2010

Just Magnolia, Criss-cross card



Just Magnolia had deze keer als uitdaging om een "criss-cross card" te maken. Voor mij de eerste keer, maar wel erg leuk (en makkelijk) om te maken. Ik heb de Magnolia-stempel ingekleurd met mijn Derwent potloden.


zondag 4 juli 2010

workshop "de vlinder"

Zoals ik al schreef, heb ik afgelopen dinsdag bij Anette een workshop gevolgd waarbij we een vlinder met glimmermist en distress inkt hebben "bewerkt". We hebben Anette beloofd dat we onze vlinder op ons blog zouden showen, dus hier komt de mijne (en ook nog een foto van de vlinder van mijn buurvrouw Gea).
Het zijn nogal wat foto's, maar het duurde mij te lang om er een fotocollage van te maken, dus dan maar even op deze manier ;-)







En deze is van de buurvrouw:

donderdag 1 juli 2010

Scrappin Challenge #1

Ik had al geschreven dat ik aan de hand van de sketch van Scrappin Challenge nog een kaart zou maken en hier is 't ie dus :-)
Dit keer niet ingekleurd met de Derwent potloden, maar met Distress inkt.
Ook heb ik dinsdagavond een erg gezellige en leerzame workshop gevolgd, maar "de vlinder" is nog niet klaar, want ik moest namelijk gisteren en vandaag werken en 's avonds had ik niet zo veel puf meer om er nog mee aan de slag te gaan. Maar.... Ik ben de komende 5 dagen vrij, dus dat komt vast wel af.
En ik was ook zeer blij verrast dat ik bij de challenge van Karen's Doodles USA twee digistempels heb gewonnen en bij de challenge van Karen's Doodles Scandinavia één! Wauw, dit is mijn geluksweek :-)