Vandaag is het de geboorte- en sterfdag van het zoontje van onze vrienden (hij zou nu 12 jaar zijn geworden). Ieder jaar geven we een bloemetje/plantje, maar dit keer wilde ik eens wat anders. Het is een doosje geworden met een zak M&M's erin, waar het hele gezin van kan genieten ;-)
Deze week heb ik het Scoring board van Martha Stewart binnen gekregen en die wilde ik natuurlijk graag uitproberen. De tekst heb ik in Word gemaakt en uitgeprint. En de bruine bloemetjes heb ik geëmbosst met Swiss Dots.

