zaterdag 29 mei 2010

Thinking of you today



Vandaag is het de geboorte- en sterfdag van het zoontje van onze vrienden (hij zou nu 12 jaar zijn geworden). Ieder jaar geven we een bloemetje/plantje, maar dit keer wilde ik eens wat anders. Het is een doosje geworden met een zak M&M's erin, waar het hele gezin van kan genieten ;-)
Deze week heb ik het Scoring board van Martha Stewart binnen gekregen en die wilde ik natuurlijk graag uitproberen. De tekst heb ik in Word gemaakt en uitgeprint. En de bruine bloemetjes heb ik geëmbosst met Swiss Dots.

Bye Bye

Het achtergrond papier heb ik zelf gemaakt door een bruine spiraal (van de serie van Anita de Hooge) te stempelen op blauw papier. Zoals gewoonlijk is de stempel ingekleurd met de potloden van Derwent en van Van Gogh.
De challenge van House Mouse was "Goodbye/Farewell", van Simon Says moest je de kleurencombinatie "pink or blue + green + brown" gebruiken en de leuke sketch is van Stamp with Fun.

Free digital download of Whiff of Joy


Today Katharina (of Whiff of Joy) is offering a free digital download, namely Spider Henry.
Look at her blog and grab this cute digi stamp too :-)

dinsdag 25 mei 2010

Happy Birthday


Dit keer weer een verjaardagskaart.

De volgende challenges heb ik hierin verwerkt:
A Spoon Full of Sugar - Celebrations
Penny Black - Lots of Dots
2 Sketches 4 You - Kazan's sketch

maandag 24 mei 2010

The future belongs to those ...


Een kaart voor iemand die woensdag wordt geopereerd om een maagverkleining te krijgen. Ik vind het ontzettend dapper van haar en omdat ze hier voor 200% achter staat, zal ze de beperkingen die haar straks worden opgelegd ook zeker de baas kunnen. Daarom vond ik deze tekststempel een zeer toepasselijke.
Deze kaart doet weer aan meerdere challenges mee, namelijk:
Papertake Weekly - Say it with flowers
Card Patterns - sketch
Stamptacular Sunday - Pearls and swirls

Award!

Van Greet kreeg ik deze leuke award

en deze geef ik graag door aan:

Dank je wel, Greet :-)

dinsdag 18 mei 2010

Hoera, het is een jongen

De vrouw van mijn collega is bevallen van een zoon, dus daarom dit keer een geboortekaartje. En ook nu heb ik weer een aantal challenges gecombineerd, namelijk:
House Mouse - distressing
Stamp with Fun - stripes
Sketch Saturday - sketch

zondag 16 mei 2010

Karen's Doodles, Derwents, ASFOS, Papertake en Cute Card



Deze kaart doet mee aan de volgende 5 challenges:
Karen's Doodles - de sketch
Derwents - alles in de kleur rose
A Spoon Full of Sugar - 3 Designer Papers and 3 buttons
Papertake Weekly - Shiny, Sparkly and Special
Cute Card Thursday - Someone Special.

Ik heb glitters gebruikt op de jurk, de bloemen en op de bloem van haar hoed.

vrijdag 14 mei 2010

Penny Black 100th Challenge!


Vrienden van ons zijn a.s. maandag 25 jaar getrouwd en voor hen heb ik deze kaart gemaakt, n.a.v. de 100e challenge (een sketch) van Penny Black.

donderdag 13 mei 2010

Mojo Monday #138


Nog een kaart aan de hand van een sketch, maar nu één van Mojo Monday.
Gisteravond heb ik voor 't eerst gecropt met Agnes en Myra van het "Scrappen Noord Nederland" forum en het was erg gezellig :-)
Toen heb ik een begin gemaakt met deze kaart en heb 'm vandaag verder afgemaakt.

Card Patterns #63


De sketch van Card Patterns vond ik een hele leuke en ik wilde er daarom sowieso een kaart mee maken. Om het kaartje, voor mijn gevoel, helemaal af te maken, heb ik nog wat hotfixsteentjes gebruikt en er zit ook één in het hartje van het bloempje van het egeltje.

Get Sketchy #37


De sketch van Get Sketchy vond ik deze keer erg moeilijk, maar daardoor was de uitdaging des te groter om er iets van te maken :-)
Het egeltje van Penny Black heb ik met roze inkt gestempeld en daarna heb ik er "clear embossingpowder" overheen gedaan en ben vervolgens even met de heattool aan de gang gegaan.

zondag 9 mei 2010

Whiff of Joy and Simon Says


Ik heb deze kaart gemaakt n.a.v. de mooie sketch van Whiff of Joy en de challenge van Simon Says was Birthdays/Celebrations.
Morgen en overmorgen ben ik ook vrij, dus ik hoop dan tijd vrij te kunnen maken om nog een aantal kaarten te maken, want dat heb ik de afgelopen week wel gemist ;-)

Nog een kerstkaart...

Ik weet dat veel van jullie er moeite mee hebben om buiten de kerstperiode kerstkaarten te maken (zelf heb ik er eigenlijk totaal geen moeite mee), maar nu het buiten weer zo koud is (en binnen heb ik trouwens ook vaak mijn vest weer aan vanwege de kou), vinden jullie het vast iets minder erg om deze kaart voorbij te zien komen ;-)