woensdag 26 januari 2011
Award
Van Stella heb ik deze award gekregen. Dank je wel Stella, dat vind ik een hele eer :-)
Bij deze award hoort, dat je 8 dingen over jezelf moet vertellen. Maar, ik had 'm eerder ook al van Jolanda gekregen, dus de 8 dingen kun je hier lezen.
Ik geef 'm door aan iedereen die deze leuke award nog niet heeft gekregen.
maandag 24 januari 2011
Veel geluk
De challenge bij Karen's Doodles NL is "felicitatie huwelijk of huwelijksjubileum".
En dat komt erg goed uit, want binnenkort gaat het zusje van een vriend van ons trouwen. Dus ik heb nu eindelijk eens een kaart op tijd af en wordt het dit keer geen "haastkaart" :-)
Ik heb deze keer ook de binnenkant gescrapt: aan de linkerzijde kan ik de tag met de felicitatie en onze namen kwijt, aan de rechterkant heb ik een envelopje/zakje gemaakt, waar het geld in kan.
Zelf ben ik best tevreden over deze kaart. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Maar nu ga ik me snel omkleden, want ik heb zo volleybaltraining.
vrijdag 21 januari 2011
Nicole's 2000 volgers candy!
Omdat Nicole al 2000 volgers heeft, geeft ze een geweldige candy weg. Ik vind dit in ieder geval erg mooi papier (er zijn nog 2 andere mooie blokken papier).
Klik gauw op haar blog, om er achter te komen waar je aan moet voldoen om ook aan deze candy mee te kunnen doen.
dinsdag 11 januari 2011
Dutch Magnolia Lovers
Op 14 februari start er een nieuw blog, namelijk de Dutch Magnolia Lovers.
Ook zoeken ze nog DT-leden, dus mocht je hiervoor in aanmerking willen komen, klik dan hier.
Ook zoeken ze nog DT-leden, dus mocht je hiervoor in aanmerking willen komen, klik dan hier.
vrijdag 7 januari 2011
A $100 gift certificate at GetYourSketchOn!
At GYSO you can win a $100 gift certificate to a store of your choice! Wow, isn't this amazing?
When you click here, you can read all the needed information.
Good luck :-)
dinsdag 4 januari 2011
Hoera
Ja hoor, 't is weer zover. Hoe vaak ik het ook probeer, de foto komt 90 graden gedraaid op mijn blog :-(
Dus sorry wanneer je hierdoor nekklachten krijgt; ik kan er helaas niets aan doen ;-)
Mocht het morgen wel lukken, dan zal ik dit bericht aanpassen.
Dit geboortekaartje doet mee aan de challenge van House Mouse: new beginnings.
Abonneren op:
Posts (Atom)

