Alvast weer 2 kerstkaarten voor de verzameling ;-)
vrijdag 30 april 2010
woensdag 28 april 2010
Penny Black, ASFOS, Cute Card en Stampin' Royalty
Dit keer voldoet mijn kaart aan 4 challenges:
Ik heb de schets gevolgd van Cute Card Thursday, de challenge van A Spoon Full Of Sugar (3D), de challenge van Stampin' Royalty (use your punches) en het recept van Penny Black (3 flowers, 2 buttons and 1 bow).
dinsdag 27 april 2010
It's your birthday
Afgelopen zaterdag heb ik mijn bestelling binnengekregen waarin o.a. deze "multifunctionele" stempel van Whiff of Joy zat (ideaal dat je allerlei teksten op de brief kunt zetten/stempelen), de leuke tekststempels van Papermania en het mooie papier van Kaiser Craft.
Voor dit kaartje heb ik de sketch van Whiff of Joy gebruikt en de challenge van Stamptacular Sunday was "Sew" (en volgens mij heb ik daar met de rode rub-ons en de "rijgdraadjes" met de zwarte pen wel aan voldaan).
Voor dit kaartje heb ik de sketch van Whiff of Joy gebruikt en de challenge van Stamptacular Sunday was "Sew" (en volgens mij heb ik daar met de rode rub-ons en de "rijgdraadjes" met de zwarte pen wel aan voldaan).
maandag 26 april 2010
Sterk, sterker, sterkst
Ik had al een tijdlang zin om weer eens een lay-out te maken, dus vandaag ben ik er eindelijk mee aan de slag gegaan.
Brian is al een tijdlang iedereen aan het uitdagen om met hem te stoeien, zodat hij zijn krachten kan meten met de ander. Maar ja, tegen zijn papa kan hij nog niet op ;-)
Translation tag:
Well, Brian, you're already pretty strong, but you can't beat your daddy yet :-)
zondag 25 april 2010
een combi van challenges
Gisteren was mijn schoonzus jarig en voor haar had ik dit doosje gemaakt.
Het is jammergenoeg net niet helemaal netjes afgewerkt, maar ik was er een beetje laat aan begonnen en mijn man en zonen stonden al vol ongeduld op mij te wachten om op verjaardagsvisite te gaan, dus op 't laatst heb ik het deksel een beetje te snel afgemaakt ;-)
Maar mijn schoonzus vond het doosje (met 2 KitKats erin) gelukkig erg leuk en daar gaat het tenslotte om.
Het doosje is gemaakt aan de hand van de beschrijving van Double Dutch Challenge, maar aangezien het vandaag zulk lekker weer was en ik daarom de hele dag lekker in de tuin heb zitten lezen en ik nu pas de computer aanzet, zag ik dat ik al te laat was met mijn inzending. Nou ja, jammer dan. Verder is het thema van Stamp with Fun "animals", mag bij Karen's Doodles "alles" en is de challenge van A Spoon Full Of Sugar "Happy Birthday".
donderdag 22 april 2010
Just Magnolia 1st birthday
Deze kaart is gemaakt n.a.v. de sketch van Just Magnolia.
Zij viert haar 1e verjaardag en heeft daarom een blog hop georganiseerd.
zondag 18 april 2010
Drie kerstkaarten ;-)
Ik loop nog steeds behoorlijk achter op het blog "50 kerstkaarten", maar ik heb nu weer een inhaalslag gemaakt met 3 kaarten ;-)
Bij de eerste moest er een cadeautje in verwerkt zijn, de 2e is volgens een schets en voor de 3e moest er geborduurd worden.
Bij de eerste moest er een cadeautje in verwerkt zijn, de 2e is volgens een schets en voor de 3e moest er geborduurd worden.
vrijdag 16 april 2010
Dutch Card Lovers - Cute Card Thursday
Vanmorgen ben ik bij mijn vriendin Brigitta aan het scrappen geweest en vanmiddag heb ik dit kaartje thuis afgemaakt.
De leuke sketch is van Dutch Card Lovers en de challenge bij Cute Card Thursday is Touchy Feely.
Dit papier van Jillybean Soup heb ik vorig weekend tijdens Art Specially gekocht.
woensdag 14 april 2010
Karen's Doodles en Sketch Saturday
Bij Karen's Doodles NL is de challenge om de techniek paperpiercing te gebruiken en zelf vind ik dat erg leuk om te doen. Verder heb ik de leuke sketch van Sketch Saturday gebruikt.
Afgelopen weekend op het Art Specially Event heb ik o.a. dit papier van Fancy Pants (Road Show) gekocht.
Maar nu moet ik snel opschieten, want ik ga me zo klaar maken voor de ledenvergadering van Dorpsbelangen, waarvan ik de secretaris ben. Ik hoop echter gauw weer een kaartje te kunnen laten zien, want ik zit momenteel vol scrap-energie ;-)
dinsdag 13 april 2010
House of sketches en Penny Black
Omdat de glitter op de badbubbels nogal moeilijk te zien zijn, heb ik er een detailfoto van gemaakt.
Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. de leuke sketch van House of Sketches, waarbij het thema "dieren" is. Ook doet dit verjaardagskaartje mee aan de challenge van Penny Black, waar het de bedoeling is om knoopjes te gebruiken.
maandag 12 april 2010
zaterdag 10 april 2010
Art Specially
vrijdag 9 april 2010
Card Patterns #58
Eindelijk had ik weer tijd om een kaartje te maken.
Deze kaart is n.a.v. de sketch van Card Patterns.
Morgen ga ik met mijn buurvrouw naar het Art Specially Event in Zeist: een grote stempelbeurs met ontzettend veel stempels en ook heel veel scrapspullen. Ook kun je hier leuke workshops volgen.
Je kunt je misschien wel voorstellen dat ik me hier zeker zal vermaken :-)
Gelukkig heb ik hiervoor veel geld kunnen sparen, dus ik hoop ook met veel leuke spulletjes thuis te komen.
vrijdag 2 april 2010
Papertake Weekly Challenge
Dit keer mocht je bij Papertake Weekly zelf weten wat voor kaart je ging maken. En ik moet zeggen dat ik 't wel leuk vind om me eens niet aan "regels" te houden voor 't maken van een kaart :-)
Maar over 't algemeen vind ik het juist prettig om een sketch of andere voorwaarden als houvast te hebben.
Abonneren op:
Posts (Atom)
