zondag 28 februari 2010

Happy Birthday, Brian!


Vandaag is onze oudste zoon, Brian, 15 jaar geworden :-) en daarom heb ik deze kaart gemaakt met de supertoepasselijke digistempel van Mo Manning. Brian is nog vaak met zijn vrienden of broertje aan het DS'en en voor zijn verjaardag wilde hij graag het nieuwe (nog niet uitgebrachte) spel van Pokémon: Soulsilver (dus de tegoedbon zit binnenin de kaart).
De sketch die ik heb gebruikt is van Card Patterns.

maandag 22 februari 2010

zaterdag 20 februari 2010

ScrapCards #4 en Stampin' Royalty #7

Voor deze kaart heb ik de sketch van ScrapCards Challenge gebruikt en de uitdaging van Stampin' Royalty was om een "mannelijke" kaart te maken.

dinsdag 16 februari 2010

Whiff of Joy


Een verjaardagskaartje voor mijn moeder die morgen jarig is :-)
De stempel en de sketch zijn van Whiff of Joy.

zondag 7 februari 2010

Create 4 Fun


De sketch van Create 4 Fun en deze stempel (Special Delivery) van Karen's Doodles vond ik beide erg leuk om te gebruiken. Vooral Herbert the Turtle vind ik zo'n lieverd :-)

Mojo Monday #124


Omdat ik veel verjaardagskaartjes ga versturen deze maand en ik niet veel op voorraad heb, is het dit keer ook een "Happy Birthday" kaart geworden.
Ik heb hiervoor de sketch van Mojo Monday gebruikt.

vrijdag 5 februari 2010

Verjaardagskaart


Deze kaart heb ik onlangs gemaakt voor iemand die vandaag jarig is. Omdat ze de kaart vast op tijd ontvangen heeft, kan ik hem nu ook aan jullie laten zien :-)

Dutch Card Lovers #31

Deze keer had Ellen een mooie sketch gemaakt voor DCL en dit is mijn uitwerking:

Create 4 Fun #5


De dochter van mijn vriendin wordt zondag 10 jaar, dus kon ik hiervoor de leuke stempel van Whiff of Joy (prinses Charlotte) gebruiken en de sketch van Create 4 Fun.

dinsdag 2 februari 2010

Whiff of Joy


Nog even snel een kaartje posten en dan gauw naar mijn vriendin om een spelletje Carcasonne te spelen (en hopelijk win ik dit keer eens ;-)
Het kaartje is gemaakt n.a.v. de sketch van Whiff of Joy.

Some moments ...


De foto is gemaakt in de zomervakantie 2009 in Frankrijk, bij de watervallen van Hérisson (in de Jura). De kleuren van de LO zijn absoluut niet mijn kleuren, maar uiteindelijk vind ik hem wel leuk geworden.

maandag 1 februari 2010

sketch 2 Dolls and Decorations



Deze maand zijn er weer heel wat mensen jarig waar ik een kaartje voor wil maken en dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. Dora's sketch voor Dolls & Decorations.
Zelf ben ik best tevreden met dit kaartje :-)