zondag 28 december 2008

Ik ben nu eerst druk bezig om de foto's vanaf 1999 (!) in de albums van Jordi, Brian en onszelf in te plakken. Tja, daar ben ik wel heeeeeeeeeeeeeel erg mee achter.
Ik vond dat ik eerst dat maar eens moest doen, zodat ik daarna zonder schuldgevoel de leukste foto's kan scrappen :-)
Dus waarschijnlijk een klein poosje geen kaartjes of LO's, maar ik ben in ieder geval nog steeds met foto's bezig.

maandag 22 december 2008

Laatste kerstkaartje van 2008!

En dan nu eindelijk 't laatste kerstkaartje...
Gelukkig zal ik nu weer meer tijd hebben om LO's te maken. En dat is onderhand al een behoorlijke lange tijd geleden dat ik één gemaakt heb. Maar nu met 3 weken kerstvakantie moet dat vast wel lukken ;-)
Verder wens ik iedereen prettige kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2009!

zondag 14 december 2008

Proficiat

En nog een verjaardagskaartje:

Happy 65th Birthday

Omdat mijn tante a.s. vrijdag 65 jaar wordt en ik de komende week 3 dagen moet werken, heb ik nu alvast een kaartje voor haar gemaakt. Dan komt deze dit keer in ieder geval op tijd :-)

Ik heb gebruik gemaakt van Cuttlebug embossingstans "bloem", glitter (op het getal 65 + stempel kat/muis), de stempel Happy Birthday (The Cat's Pajamas) en de stempel kat+muis (Penny Black).

zaterdag 13 december 2008

dinsdag 9 december 2008

maandag 8 december 2008

nieuwe kerstkaartjes

Eindelijk komt er een beetje schot in mijn zelfgemaakte kerstkaartjes. 't Scrappen van lay-outs schiet er daardoor wel een beetje bij in, maar nog hooguit 2 weken en dan kan ik daar weer mee beginnen.



Het 1e kaartje is gemaakt met papier van CreaMotion/Love Dots en Basic Grey/Figgy Pudding. De stempel is van Magnolia.
Het laatste kaartje is met hetzelfde papier van CreaMotion en een stempel van Penny Black.

woensdag 3 december 2008

eens heel wat anders...

Nu eens kaartjes in een hele andere stijl dan anderen (en ikzelf) van mij gewend zijn. Het papier is van My Mind's Eye.


-.- Sandra -.-

dinsdag 25 november 2008

kerstkaarten

Eindelijk ben ik er aan toe gekomen om weer een aantal kaartjes te maken. En aangezien het volgende maand al kerst is, heb ik nu een paar voor de kerst gemaakt.




De stempels zijn van Penny Black.
-.- Sandra -.-

woensdag 5 november 2008

mijn aankopen op de KreaDoe

Vandaag ben ik voor het 7e achtereenvolgende jaar met Simone naar de KreaDoe in Utrecht geweest. Zoals gewoonlijk was het weer erg gezellig en hadden we eigenlijk tijd tekort, want de laatste 2 uur zijn we over de beurs heen "gevlogen".
Dit heb ik vervolgens op de beurs gekocht en binnenkort hoop ik te kunnen laten zien wat ik hiermee dan gemaakt heb:

zondag 2 november 2008

3 verjaardags kaartjes

Het 1e kaartje is gemaakt met het papier van Papersalon, Dazzle.


donderdag 30 oktober 2008

Yes, ik ben vandaag 40 jaar geworden!

Volgens de traditie in onze vriendenclub hebben een aantal vrienden vannacht onze voortuin versierd. Ik vind het schitterend! :-)



Brian heeft gisteravond zelf een kaartje voor mij gemaakt:

dinsdag 28 oktober 2008

Happy Birthday

Binnenkort is Jennifer jarig en haar moeder vertelde dat ze erg van roze houdt en van plaatjes met vette katten.

zondag 26 oktober 2008

stoer verjaardagskaartje

Gisteravond nog gauw een verjaardagskaartje gemaakt.

woensdag 22 oktober 2008

Jordi, juni 1998

Ik had nog niet veel LO's gemaakt van Jordi, maar deze vind ik zelf wel goed gelukt. Benieuwd wat jij er van vindt.

Papier is van Papersalon, Dazzle.

maandag 20 oktober 2008

kaartje Van Harte

Zoals je wellicht gemerkt hebt, vind ik het papier van K&Company erg mooi. Ook ben ik erg blij met de stempels "Bubbly" van Penny Black die ik onlangs heb gekocht.

dinsdag 14 oktober 2008

nog een drieluik

De drieluik kaart vind ik zo leuk, dat ik nog één heb gemaakt. Het is een beterschapskaart voor tante Lidy.


Verder heb ik nog een kerstkaart gemaakt, naar aanleiding van een schets op scrappersanonimous. Ik ben nog niet erg tevreden over de kaart, maar ach, het is mijn 1e kerstkaart van dit jaar.

dinsdag 7 oktober 2008

drieluik

Vandaag heb ik mijn drieluikkaart afgemaakt, die als workshop op de site van scrappersanonimous stond tijdens de World Card Making Day. Zelf vind ik 'm erg mooi geworden. Benieuwd wat jullie er van vinden.

eindelijk de scrapagenda klaar

Ik had de scrapagenda al een tijdje in huis, maar ik had nog niet echt een idee hoe ik hem wilde maken. Maar nu is hij dan toch eindelijk klaar.
Dit is hoe ik de agenda "kaal" heb gekocht:


En dit is wat ik ervan gemaakt heb:



Ook heb ik meegedaan aan een hele leuke wedstrijd bij Dolls & Decorations. Helaas niet gewonnen, maar ik heb er wel een leuke LO aan overhouden:

zondag 14 september 2008

klok en kaartje

Een tijdje geleden heb ik een klok gescrapt, die nu bij ons in de keuken hangt. De foto is gemaakt in Veere.

Ook heb ik nog gauw een "verhuisd"kaartje gemaakt, waarbij ik gebruik heb gemaakt van de stempelset Delftsblauw.

zaterdag 13 september 2008

onze zonen

Onze jongste zoon Jordi wordt volgende week 11, maar op deze foto was hij nog een baby.


Hier zijn onze oudste zoon Brian en zijn opa aan het puzzelen.