Een tijdje geleden heb ik een klok gescrapt, die nu bij ons in de keuken hangt. De foto is gemaakt in Veere. Ook heb ik nog gauw een "verhuisd"kaartje gemaakt, waarbij ik gebruik heb gemaakt van de stempelset Delftsblauw.
Degene die mij een beetje kennen, weten dat ik graag nieuwe dingen uitprobeer op de computer. Maar dit had ik niet zo zeer op het gebied van blogs. Maar uiteindelijk lijkt het mij toch wel leuk om anderen mijn scrapcreaties en kaartjes te laten zien.