vrijdag 30 januari 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd ben ik heel veel bezig geweest met Project Life, want ik moest alles nog bijwerken vanaf week 37/2014. Gelukkig had ik wel al alle foto's in de weekmapjes op de computer bijgehouden, maar omdat ik in sommige weken erg veel foto's had, moest ik daarom soms meerdere foto's op 1 foto van 10x15 cm zetten in Photoshop Elements. Erg leuk om te doen allemaal, maar wel erg tijdrovend ;-)
Gelukkig had ik dinsdag alles bijgewerkt t/m week 4 van dit jaar en kon dan ook ein-de-lijk de foto's bestellen bij de Hema. En nu heeeeel hard hopen dat ze morgen bezorgd worden, dan kan ik dit weekend heerlijk mijn albums bijwerken.
Ik vind Project Life super :-) Een geweldige combi van fotoboeken en een beetje scrappen!
En nu gewoon bijblijven ;-) zodat ik daardoor ook weer meer tijd heb om kaarten te maken en blogs te bezoeken.

Recently I was very busy with Project Life, because I had to update my album since week 37/2014. I'm glad that I did keep up with putting all my photo's in the week folders on my computer. But because in some weeks I had too many photos for 1 page, I had to put then in Photoshop Elements a couple of photos on 1 photo of 10x15 cm. A great job to do, but very time-consuming ;-)
But, this Tuesday I updated everything until week 4 of this year and I finally could order all the pictures. And now I really hope that the pictures will be delivered tomorrow, so I can work on my albums this weekend.
I just love Project Life :-) It's a great combination of photo books and a little scrapbooking.
And now I just have to keep up ;-) so I will get more time to make scrap cards and visit blogs.

De kaart hierboven doet mee met de volgende challenges:
Cards & Scraps: stippen en strepen
Simon Says: anything goes

Groetjes, Sandra

donderdag 15 januari 2015

donderdag 8 januari 2015

Gewonnen bij Cards en Scrap!

Yes, met de onderstaande kaart heb ik de 1e prijs gewonnen bij het Cards en Scrap Challenge blog! Dit vind ik natuurlijk superleuk :-)

Yes, with the card below I won the 1st prize at the Cards en Scrap Challenge blog! Of course I like it a lot :-)

Groetjes, Sandra