vrijdag 27 februari 2009

Brian, van harte gefeliciteerd met je 14e verjaardag!

Morgen wordt onze oudste zoon Brian 14 jaar. Wat vliegt de tijd :-)
En hij wilde ook graag een door mij gemaakte kaart en dit is 'm dan:

woensdag 25 februari 2009

Nog 2 kaartjes



Card Patterns Sketch #3

Ik vind 't toch wel heel erg leuk om aan de hand van sketches te werken.
Dit is mijn uitwerking van sketch 3 van Card Patterns.

dinsdag 17 februari 2009

Life is beautiful

De foto is gemaakt in 1996, op mijn oma's 80e verjaardag. Brian was toen 1,5 jaar oud.
De kleuren komen jammergenoeg niet helemaal goed uit. Ik krijg LO's nog niet zo goed op de foto.

zondag 15 februari 2009

My boys

Vandaag een heerlijk rustige scrapdag. De jongens zijn uit logeren, omdat wij gisteravond naar 't theater zijn geweest (toneelstuk Art). Dus vanmorgen hebben we heerlijk kunnen uitslapen en daarna lekker aan de scrap. En ja, 't is me gelukt om de lay-out van Brian en Jordi af te krijgen. Ik ben er nog steeds niet 100% tevreden over, maar ik zit er nu al zoveel dagen naar te kijken, dat ik het nu welletjes vind ;-).

zaterdag 14 februari 2009

Laura's Sketch 19

Voor de 1e keer heb ik ook meegedaan met de leuke site 2 Sketches 4 You.
Dit is mijn uitwerking van Laura's Sketch 19:

donderdag 12 februari 2009

Valentine's Card Sketch Challenge

Op het blog van Ingrid staat een leuke challenge, die ze voor Valentijnsdag heeft georganiseerd. De sketch heeft ze zelf gemaakt.
Dit is de sketch:

En dit is mijn uitwerking ervan:

Verder heb ik onlangs ook nog het volgende kaartje gemaakt:

Ik ben ook eindelijk weer eens bezig met een LO (van Brian en Jordi) en die hoop ik 't komende weekend af te maken. Dus hopelijk tot snel :-)

dinsdag 3 februari 2009

Ik vind de Penny Black stempels zó móói! Deze is van de clear stamp set "Hugs!". Het papier is van Basic Grey "Mellow".

maandag 2 februari 2009

verjaardagskaartje

Eindelijk weer een kaartje gemaakt.
't Gaat op 't moment niet helemaal super gemakkelijk om kaartjes te maken, nu ik vanmorgen een spuit in mijn tenniselleboog heb gehad, maar dat wordt vast gauw weer wat makkelijker en minder pijnlijk.