En hij wilde ook graag een door mij gemaakte kaart en dit is 'm dan:
vrijdag 27 februari 2009
Brian, van harte gefeliciteerd met je 14e verjaardag!
Morgen wordt onze oudste zoon Brian 14 jaar. Wat vliegt de tijd :-)
En hij wilde ook graag een door mij gemaakte kaart en dit is 'm dan:

En hij wilde ook graag een door mij gemaakte kaart en dit is 'm dan:
woensdag 25 februari 2009
Card Patterns Sketch #3
Ik vind 't toch wel heel erg leuk om aan de hand van sketches te werken.
Dit is mijn uitwerking van sketch 3 van Card Patterns.

Dit is mijn uitwerking van sketch 3 van Card Patterns.
Labels:
Basic Grey (Figgy Pudding),
Cuttlebug
dinsdag 17 februari 2009
Life is beautiful
De foto is gemaakt in 1996, op mijn oma's 80e verjaardag. Brian was toen 1,5 jaar oud.
De kleuren komen jammergenoeg niet helemaal goed uit. Ik krijg LO's nog niet zo goed op de foto.

De kleuren komen jammergenoeg niet helemaal goed uit. Ik krijg LO's nog niet zo goed op de foto.
zondag 15 februari 2009
My boys
Vandaag een heerlijk rustige scrapdag. De jongens zijn uit logeren, omdat wij gisteravond naar 't theater zijn geweest (toneelstuk Art). Dus vanmorgen hebben we heerlijk kunnen uitslapen en daarna lekker aan de scrap. En ja, 't is me gelukt om de lay-out van Brian en Jordi af te krijgen. Ik ben er nog steeds niet 100% tevreden over, maar ik zit er nu al zoveel dagen naar te kijken, dat ik het nu welletjes vind ;-).

zaterdag 14 februari 2009
Laura's Sketch 19
Voor de 1e keer heb ik ook meegedaan met de leuke site 2 Sketches 4 You.
Dit is mijn uitwerking van Laura's Sketch 19:

Dit is mijn uitwerking van Laura's Sketch 19:
Labels:
2Sketches4You,
Basic Grey,
Cuttlebug
donderdag 12 februari 2009
Valentine's Card Sketch Challenge
Op het blog van Ingrid staat een leuke challenge, die ze voor Valentijnsdag heeft georganiseerd. De sketch heeft ze zelf gemaakt.
Dit is de sketch:

En dit is mijn uitwerking ervan:

Verder heb ik onlangs ook nog het volgende kaartje gemaakt:

Ik ben ook eindelijk weer eens bezig met een LO (van Brian en Jordi) en die hoop ik 't komende weekend af te maken. Dus hopelijk tot snel :-)
Dit is de sketch:

En dit is mijn uitwerking ervan:
Verder heb ik onlangs ook nog het volgende kaartje gemaakt:
Ik ben ook eindelijk weer eens bezig met een LO (van Brian en Jordi) en die hoop ik 't komende weekend af te maken. Dus hopelijk tot snel :-)
dinsdag 3 februari 2009
maandag 2 februari 2009
verjaardagskaartje
Abonneren op:
Posts (Atom)