woensdag 27 oktober 2010

It's your day...

Deze keer heb ik weer een verjaardagskaartje gemaakt, nu n.a.v. de sketch van Cute Card Thursday (waarvoor ik te laat ben met inzenden) en hij voldoet ook aan de challenge van Papertake Weekly "Sparkly & Bright" en van A Spoon Full of Sugar "Lets get Punchy".
Zelf heb ik ook al 4 verjaardagskaarten binnen gekregen via het Dolls-forum, maar ik ben heel trots op mijzelf dat ik ze nog niet geopend heb, haha. Dat mag pas komende zaterdag, want dan ben ik jarig :-) 


dinsdag 26 oktober 2010

Card of the Week bij Karen's Doodles!

Deze kaart is gekozen tot Card of the Week en ik heb daarbij de 1e prijs gewonnen bij Karen's Doodles!
Super, hè :-)

zaterdag 23 oktober 2010

Sending you hugs

Deze kaart is voor iemand die wel even een "hug" kan gebruiken.


De stempel die ik weer heb gebruikt, had ik gewonnen bij de challenge van Karen's Doodles (NL) en ik had er vervolgens een kaart mee gemaakt, die ik heb laten meedoen aan de challenge van Karen's Doodles (buitenland). Met die kaart heb ik echter weer de 2e prijs gewonnen en ik heb dus weer 2 stempels uit mogen kiezen. Lucky me :-)
Binnenkort hoop ik tijd te hebben om met mijn gewonnen stempels nieuwe kaarten te maken.
Deze kaart doet mee aan de challenge (Distress it) van Karen's Doodles (buitenland).

Ondertussen zit ik me al enorm te verheugen om weer samen met Simone naar de KreaDoe te gaan. Nog maar 18 nachtjes slapen, haha.



zondag 17 oktober 2010

Thinking of you

Een kaartje met de stempel Pumpkin Mailbox; één van de 2 stempels die ik onlangs heb gewonnen bij Karen's Doodles NL :-)
Deze kaart doet mee aan de recipe-challenge van Karen's Doodles, namelijk:
3 embellishments, 2 papers, 1 image.
Verder heb ik de sketch van Truly Scrumptious gebruikt.


zaterdag 16 oktober 2010

Prettige kerstdagen


Nog een kerstkaart met hetzelfde papier als gisteren, maar dit keer n.a.v. Kazans sketch van 2 Sketches 4 You.
Ook doet deze kaart mee aan de challenge van A Spoon Full of Sugar, namelijk  "Winter Wonderland".
Prettig weekend!


vrijdag 15 oktober 2010

Let it snow

De kerst is al over 2 maanden, dus nu ga ik toch maar wat meer kerstkaarten maken. Deze heb ik vanmiddag snel gemaakt, n.a.v. de leuke sketch van Card Patterns. Ook voldoet hij aan de challenge van Simon Says, namelijk:
3 types of embellishment (ribbon, rhinestones, brads)
2 patterned papers (background card, background stamp)
1 image
Ik vind de kaart niet geweldig mooi geworden, maar hij kan er mee door ;-)
Prettig weekend!

zaterdag 9 oktober 2010

Happy 50th birthday!

Vandaag is een kennis 50 jaar geworden en dat verdient wel een kaart. Ik zag zojuist de Abraham al in de tuin staan :-)
Het kaartje is wel erg druk, maar toch vind ik 'm wel geslaagd.
De sketch die ik hiervoor gebruikt heb, is van Karen's Doodles.

En dan nu weer gauw naar het voetbalveld om onze zoon te zien voetballen...

vrijdag 8 oktober 2010

Center Step Card


Op het blog van Sandy Hulsart zag ik een tutorial staan voor een Center Step Card en die wilde ik ook wel eens maken. Het was in ieder geval heel erg leuk om te doen :-)

zondag 3 oktober 2010

Beterschap


Edzo vroeg of ik een beterschapskaart wilde maken en ik heb daarom gekozen voor de digistamp "A friend in need" van Karen's Doodles.
De challenge van Karen's Doodles was "7 of something" en bij mij zijn dat 7 brads.
De sketch is van Double Dutch Challenge, de challenge bij Derwents is om vooral te kleuren met groen en bruin en bij Stamptacular Sunday  is de challenge "Layer it on" (at least 5 layers).
Deze keer heb ik ook de binnenkant van de kaart bewerkt.



vrijdag 1 oktober 2010

Dutch Card Lovers

Nog net op de valreep is hier mijn kaart voor de challenge van Dutch Card Lovers. Helaas krijg ik de kaart gedraaid op mijn blog, maar zelfs na 3x proberen, lukte het mij nog niet. Jammer dan.

Blog award

Myra, dank je wel voor deze leuke blog-award :-)
Bij deze award hoor je 3 dingen te noemen die je leuk vindt:
1. Kolonisten van Catan spelen met mijn vriendinnen
2. volleybal
3. stedentrips

Vervolgens mag ik deze award weer doorgeven aan 3 andere personen.
Ik vind het altijd moeilijk om dan een keuze te maken, maar ik heb gekozen voor:
Elly
Jolanda

En dan ga ik nu eens lekker scrappen. De kids zijn naar school en Edzo is aan het werk, dus heerlijk een dagje voor mijzelf.
Nu maar hopen dat er ook veel scrapsels uit mijn handen zullen komen :-) en dat ik me niet te veel zal laten afleiden door allerlei andere dingen.
Prettige vrijdag!