Deze keer heb ik weer een verjaardagskaartje gemaakt, nu n.a.v. de sketch van Cute Card Thursday (waarvoor ik te laat ben met inzenden) en hij voldoet ook aan de challenge van Papertake Weekly "Sparkly & Bright" en van A Spoon Full of Sugar "Lets get Punchy".
Zelf heb ik ook al 4 verjaardagskaarten binnen gekregen via het Dolls-forum, maar ik ben heel trots op mijzelf dat ik ze nog niet geopend heb, haha. Dat mag pas komende zaterdag, want dan ben ik jarig :-)

