dinsdag 26 april 2011

hugs

Deze kaart heb ik vandaag gemaakt tijdens een hele gezellige cropdag bij Anette. Claudia van de Scrapbookzolder was ook aanwezig en 's middags kwam Anneke ook nog aanschuiven.
Anette, nog bedankt voor de gastvrijheid en de lekkere lunch :-)

De kaart doet verder mee aan de sketch challenge van Sketch Saturday en de challenge van Simon Says (embossing).

zondag 24 april 2011

HB 2 U

Eindelijk heb ik weer een kaart gemaakt... Ik heb 't momenteel erg druk met allerlei afspraken en bestuurszaken, maar dat is over een week waarschijnlijk weer wat beter. En verder heb ik met dit warme weer ook iets minder zin om te scrappen, dan met koud en regenachtig weer. Ik zit liever in het zonnetje in de tuin :-)
Deze kaart doet mee aan een aantal challenges, namelijk:
Karen's Doodles: Lots of layers
Stamp with Fun: Birthday
A Spoon Full of Sugar: Let's celebrate
Papertake Weekly: Spots N Stripes
Create 4 Fun: sketch

Finally I had time to make a card... At the moment I'm very busy with all kinds of appointments and with boarding stuff, but that will be better in a week. And with this nice weather I'm not in the perfect mood for scrapping. I'd rather sit in our garden enjoying the sun :-)



donderdag 14 april 2011

1e prijs gewonnen bij Karen's Doodles!

Ik las zojuist dat ik met deze kaart de 1e prijs heb gewonnen bij Karen's Doodles NL!
Super!

I just read that I won the 1st prize with this card at Karen's Doodles NL!
Great!

maandag 11 april 2011

Magical Birthday

Het wordt een beetje saai, alweer een kaartje met het Maja Design papier, maar ik vind het papier zó leuk om mee te werken... Sorry ;-)
Zaterdag ga ik naar de stempelbeurs ArtSpecially Event in Zeist en hopelijk kom ik dan weer met veel ander leuk papier thuis, haha.
Vandaag heb ik heerlijk in de zon in onze tuin dit kaartje gemaakt. De sketch die ik hiervoor heb gebruikt, is van Card Patterns.

It's a bit boring, another card with the Maja Design Paper, but I love to work with this paper... Sorry ;-)
But coming Saturday I will go the the stamp fair ArtSpecially Event in Zeist and I hope to bring home some new beautiful papers, haha.
Today I've worked on this card in the sun in our garden. The sketch I've used is of Card Patterns.

donderdag 7 april 2011

HB2U

Toen ik eenmaal bezig was met deze kaart, ging het vrij snel. Maar bij mij duurt het altijd zo lang om van tevoren te bedenken welk papier ik zal gaan gebruiken, welke stempel, welke challenges, enz. Hebben jullie daar ook altijd zo veel tijd voor nodig?
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Addicted to stamps: Happy birthday
Papertake Weekly: anything goes (optional: something new (my new text stamp))

When I finally started with the card, it all went very fast. But it takes always a lot of time to figure out which paper to use, which stamp, which challenges, and so on. Do you also need that much time?

zondag 3 april 2011

Art Specially Event

Hoi allemaal,

Ik ben druk bezig met het bijlezen van de blogs, maar ik was ineens nieuwsgierig of andere bloggers ook naar het ArtSpecially Event in Zeist gaan. Dit is een geweldige stempelbeurs met veel leuke workshops and Make & Takes, gehouden op zaterdag 16 en zondag 17 april.
Ikzelf ga op zaterdag 16 april, samen met mijn vriendin Simone en we gaan er een gezellig dagje uit van maken en we kunnen eindelijk weer eens lekker bijkletsen :-)

Ik ben erg benieuwd of ik één van jullie daar ook zal/kan tegenkomen...

Groetjes, Sandra

vrijdag 1 april 2011

Magnolia

Helaas ben ik er nog niet aan toegekomen om de blogs bij langs te gaan. Maar ik doe mijn best ;-)
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Just Magnolia: anything goes (optional: buttons)
Dutch Magnolia Lovers: anything goes

Iedereen alvast een prettig weekend!