Het wordt een beetje saai, alweer een kaartje met het Maja Design papier, maar ik vind het papier zó leuk om mee te werken... Sorry ;-)
Zaterdag ga ik naar de stempelbeurs
ArtSpecially Event in Zeist en hopelijk kom ik dan weer met veel ander leuk papier thuis, haha.
Vandaag heb ik heerlijk in de zon in onze tuin dit kaartje gemaakt. De sketch die ik hiervoor heb gebruikt, is van
Card Patterns.
It's a bit boring, another card with the Maja Design Paper, but I love to work with this paper... Sorry ;-)
But coming Saturday I will go the the stamp fair ArtSpecially Event in Zeist and I hope to bring home some new beautiful papers, haha.
Today I've worked on this card in the sun in our garden. The sketch I've used is of Card Patterns.